افزایش قیمت شوینده ها تخلف صنفی است


افزایش قیمت شوینده ها تخلف صنفی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت صمت، هرگونه افزایش قیمت مواد شوینده بدون تأیید و مجوز سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و مصوبه ستاد تنظیم بازار، غیرقانونی است. بر این اساس هر واحد تولیدی که...

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت صمت، هرگونه افزایش قیمت مواد شوینده بدون تأیید و مجوز سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و مصوبه ستاد تنظیم بازار، غیرقانونی است.

بر این اساس هر واحد تولیدی که معتقد است به علت افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش هزینه داشته است و سود کافی برای ادامه تولید ندارد، از طریق مجرای قانونی ذی‌ربط مستندات لازم را از جمله صورت‌های مالی، عوامل هزینه‌ای و افزایش قیمت مواد اولیه موردنیاز، ارائه کند تا موردبررسی و ارزیابی قرار گیرد.

در این راستا اگر تشخیص داده شود این افزایش قیمت معقول است در ستاد تنظیم بازار مصوب و اجرایی خواهد شد؛ اما هیچ افزایش قیمتی بدون تأیید سازمان حمایت و مصوبه ستاد تنظیم بازار، قابل‌اجرا نیست و به‌طور حتم با آن برخورد می‌شود.

اخبار منتشرشده در خصوص موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد شوینده نادرست بوده و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و افزایش قیمت‌ها تخلف صنفی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج