هشدار آمریکا به اتباع این کشور در خصوص ورود به قدس اشغالی


هشدار آمریکا به اتباع این کشور در خصوص ورود به قدس اشغالی

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی به اتباع این کشور هشدار داده است که در روز برگزاری راهپیمایی پرچم از ورود به بخش قدیمی قدس شدیداً خودداری کنند.

شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که سفارت آمریکا به مسئولان، دیپلمات‌های آمریکایی و خانواده‌هایشان اعلام کرده که به دلیل برگزاری «راهپیمایی پرچم» شهرک نشینان، از شامگاه چهارشنبه تا دوشنبه آینده، اجازه ورود به بخش قدیمی قدس را ندارند.

در همین راستا و در سایه وحشت صهیونیست‌ها از حملات راکتی فلسطینیان، سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نیز در اطراف قدس اشغالی فعال خواهد شد.

روز گذشته نیز اعلام شد که مقاومت فلسطین برای رویارویی نظامی احتمالی با رژیم صهیونیستی در آستانه راهپیمایی پرچم به حالت آماده‌باش درآمده است.

روزنامه الاخبار لبنان به نقل از برخی منابع در مقاومت فلسطین نوشت: فرماندهان مقاومت اظهارنظر‌های سران دشمن صهیونیستی در مورد شهر قدس را به دقت پیگیری می‌کنند و تصمیم واضح و روشنی برای مقابله با اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان اشغالگر از جمله راهپیمایی پرچم در شهر قدس و عبور آن از محله اسلامی و باب العامود و تعرض دسته جمعی به مسجد الاقصی اتخاذ کرده‌اند.

مقاومت فلسطین به طرف‌های واسطه ابلاغ کرده که دشمن صهیونیستی در حال پیش بردن اوضاع به سمت درگیری جدید است و مقاومت فلسطین بی‌تردید طرح‌های دشمن برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و زمینه‌سازی برای تخریب آن را به شکست خواهد کشاند.

راهپیمایی پرچم هرساله به مناسبت اشغال بخش شرقی بیت المقدس در سال ۱۹۶۷ جشن گرفته می‌شود. صهیونیست‌ها در آستانه روز موسوم به «اورشلیم» راهپیمایی بزرگی را برگزار می‌کنند که از باب العامود و محله‌های قدیمی قدس عبور کرده و به مسجدالاقصی می‌رسند و سپس در آن‌جا برنامه‌ای موسوم به «رقص پرچم‌ها» را اجرا می‌کنند. هدف صهیونیست‌ها از برگزاری این راهپیمایی بیرون راندن فلسطینی‌ها از سرزمین‌های اشغالی عنوان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا