رادیو فرهنگ روایتگر داستان پیروزی خرمشهر


رادیو فرهنگ روایتگر داستان پیروزی خرمشهر

شبکه رادیویی فرهنگ در سالروز آزادسازی خرمشهر امروز سوم خردادماه ساعت 19:30 برنامه « داستان پیروزی» را روی آنتن می برد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه «داستان یک پیروزی» ، کار مشترک رادیو فرهنگ و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که به مناسبت سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در قالب دو برنامه زنده از رادیو فرهنگ پخش میشود.

در برنامه نخست که روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۳۰ تقدیم شنوندگان شد، در گقت و گو با قهری مسئول برگزاری مراسم سوم خرداد برنامه های این روز در باغ موزه دفاع مقدس تشریح شد ، ارتباط زنده با رادیو آبادان و توصیف حال و هوای خرمشهر و آبادان در این روزها ، تبیین و بیان خاطراتی توسط تنی چند از رزمندگان از دیگر بخش های این برنامه بود.

همچنین در ادامه برنامه در گپ و گفتی با «سما جلالی» نویسنده کودک تعدادی آثار حوزه دفاع مقدس ایشان معرفی شد.

به گفته عبدالله قهری مسئول برگزاری مراسم سوم خرداد ، در برنامه داستان یک پیروزی ، امروز سوم خرداد ، شنوندگان رادیو فرهنگ با شیوه ای نوین و خلاقانه ، ماجرای اشغال و سپس آزادسازی خرمشهر را می شنوند . در این شیوه از تلفیق خاطره گویی رزمندگان آن دوران به همراه نمایش استفاده شده است.

ویژه برنامه داستان یک پیروزی ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ سه شنبه سوم خرداد به صورت زنده از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پخش میشود.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق