جلسه شورای ستاد عالی اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار شد


جلسه شورای ستاد عالی اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

صالحی از برگزاری جلسه شورای ستاد عالی اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نمازخبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، «حامد صالحی» نماز از برگزاری جلسه شورای ستاد عالی اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، قائم مقام و معاونین و مدیران در روز دوشنبه، دوم خردادماه خبر داد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: این جلسه با هدف تامین ائمه جماعات روحانی مدارس در سال تحصیلی جدید و برگزاری دوره توانمند سازی ائمه جماعت روحانی و کیفیت بخشی طرح آموزش عملی نماز در دوره ابتدایی برگزار شد.

وی گفت: تهیه و ابلاغ منشور اقامه نماز در مدارس توسط ستاد اقامه نماز و ابلاغ برنامه های مصوب اقامه نماز آموزش و پرورش توسط وزیر و لزوم احیای مجدد برنامه ها و اقدامات موثر همچون دوره های آموزشی مخاطبین دستگاه شامل کارکنان، مدیران، ائمه جماعات و … از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

صالحی افزود: احیای مجدد اتاق فکر و کارگروه مشترک ستاد اقامه نماز و آموزش و‌ پرورش، تولید محتوای مناسب و متناسب مخاطبین دستگاه اعم از کتاب، کلیپ و …، استفاده از حلقه های موثر میانی همچون بسیج فرهنگیان، انجمن های اسلامی دانش آموران، دانشجو معلمان، جامعه مداحان به عنوان یاوران نماز در آموزش و پرورش از دیگر موارد مطرح شده بود.

وی در پیان گفت: در این جلسه در خصوص ابلاغ نظام نامه قرارگاه جهادی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اعمال نظر آموزش و پرورش توسط وزیر و تخصیص اعتبارات مرتبط با اقامه نماز در مدارس در قالب سرانه اقامه نماز در آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا