تأکید بر فرزندآوری و ازیاد نسل در خشت بهشت رادیو قرآن


تأکید بر فرزندآوری و ازیاد نسل در خشت بهشت رادیو قرآن

مجله رادیویی خانواده خشت بهشت عنوان برنامه ای از رادیو قرآن است که با محوریت تحکیم بنیان خانواده و ارائه الگوی ایرانی اسلامی خانواده ایرانی به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

مجله رادیویی «خشت بهشت» با رویکرد «تحکیم بنیان خانواده، داشتن خانواده ای سالم، ارائه الگوی ایرانی اسلامی خانواده ایرانی» تولید و پخش می شود و در هر برنامه یک موضوع اصلی تعریف می شود که در قالب بحث های کارشناسی، نمایش ، گزارش و ... به آن پرداخته می شود و مخاطبان نیز از طریق پیامک و تلفن در آن مشارکت و همفکری می کنند.

این برنامه پنج شنبه ها با موضوع اقتصاد خانواده به تهیه کنندگی مریم کلانتر و گویندگی حمید عبیری تقدیم مخاطبان می شود. خشت بهشت در برنامه روز پنجشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه با مهندس مسیح کریمیان کارشناس حوزه کسب وکار در خصوص تبدیل کسب و کارها به کسب و کارهای دانش بنیان سخن گفت. در بخشی دیگر حجت الاسلام والمسلمین دکتر هدایت کارشناس برنامه مهمان خشت بهشت بود و در خصوص موضوع برنامه گفت: خداوند در قرآن کریم بخش ویژه ای را در خصوص فرزندآوری آورده اند که دستورات بسیار جهان شمولی را بیان می فرمایند و تأکید می کنند که به خاطر فقر فرزندان خود را نکشید. بنابراین انسان نباید به دلیل فقر زمان حال فرزندآوری را به تعویق بیاندازد. آیتم گزارشی و نمایشی کوتاه از دیگر بخش های این برنامه بود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا