ساده و صحیح خوانی آیات شریفه قرآن کریم شرط حضور در جشنواره قرآنی صد


ساده و صحیح خوانی آیات شریفه قرآن کریم شرط حضور در جشنواره قرآنی صد

جشنواره قرآنی صد که با هدف نهضت ملی تلاوت قرآن کریم به همت شبکه رادیویی قرآن فعالیت خود را آغاز نموده است، با هدف عمومیت بخشیدن به تلاوت قرآن کریم، روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛قرائت قرآن کریم در صد ثانیه به زبان ساده و بدون غلط اعرابی و کلمه ای، تنها شرط شرکت در این جشنواره قرآنی رادیویی است. فصل جدید این برنامه که به کارشناسی استاد بهروز یاری گل از پیشکسوتان قرآنی کشور با بخش های مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط کارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفت و گو با مخاطبان و دریافت نظرات ایشان، گفت و گو با اساتید و قاریان قرآن، گفت و گو با شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهره های شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی در برنامه ها در خدمت مخاطبان خواهد بود.

در این فصل جشنواره صد بناست تا با همراهی مخاطبان ساده خوانی قرآنی کریم به صورت جزء به جزء صورت گرفته و مخاطبان در این طرح ملی ساده خوانی قرآن کریم مشارکت داشته باشند. استاد «مجید زکی لو» کارشناس مجری جشنواره صد در بخشی از برنامه روز پنج شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه گفت: جشنواره قرآنی صد فرصتی را برای مخاطبان فراهم نموده است تا تلاوت های ساده و بدون صوت و لحن خود را برای این برنامه بفرستند. تنها شرط این تلاوت های ارسالی نیز صحیح خوانی آیات شریفه قرآن کریم است.

در این برنامه نیز مخاطبان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و استاد بهروز یاری گل توصیه های لازم در خصوص قرائتشان را بیان نمود. در بخشی دیگر نیز استاد بهروز یاری گل ویژگی بارز جشنواره صد را ساده خوانی قرآن کریم توسط شرکت کنندگان و تنها با رعایت نکات اعرابی عنوان کرد. ازشرکت کنندگان دعوت میشود؛ جهت نامنویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثارخود به سایت رادیو قرآن به آدرس http://www.radioquran.ir مراجعه کرده و در بخش جشنواره ۱۰۰ پس از تکمیل اطلاعات شخصی نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت و … فایل صوتی خود را بارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیکیشن واتساپ به شماره۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ارسال نمایند. همچنین علاقهمندان جهت شرکت در این پویش میتوانند با تلفن گویای شبکه به شماره۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟