پیام رئیس سازمان اوقاف در محکومیت ترور و به شهادت رسیدن یکی از مدافعان حرم در تهران


  پیام رئیس سازمان اوقاف در محکومیت ترور و به شهادت رسیدن یکی از مدافعان حرم در تهران

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ترور ناجوانمردانه سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان سرافراز حرم را محکوم کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمهدی خاموشی»، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ترور ناجوانمردانه سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان سرافراز حرم را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ...

رژیم منحوس صهیونیستی و نظام سلطه چنان مقهور قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه شده‌اند که به گمان باطل خویش برای خدشه وارد کردن بر آن دست به هر جنایتی می‌زنند.

امروز دشمنان ما آن قدر ذلیل و خوار شده‌اند که یلان ساده‌زیست عرصه مقاومت را در عمق کوچه‌های تهران در خارج از میدان نبرد به ناجوانمردانه‌ترین شکل ممکن از پشت خنجر می‌زنند و غریو شادی سر می‌دهند.

این در حالی است که همواره در طول تاریخ، مقاومت و پایداری در مقابل مستکبران با فرهنگ ایثار و شهادت نسبت مستقیم داشته و همیشه پرچم سرخ مقاومت بر قله شهادت بیشتر از پیش نمود پیدا کرده است.

ترور ناجوانمردانه سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان سرافراز حرم در تهران جنایت دیگری بود که موج بزرگ دیگری از مقاومت در مقابل مستکبران را برخواهد انگیخت.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم