دوره توجیهی «کاروان نور» سوم و چهارم خرداد برگزار می شود


 دوره توجیهی «کاروان نور» سوم و چهارم خرداد برگزار می شود

میرزاجانی از برگزاری دوره های توجیهی کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران (کاروان نور) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم خرداد خبر داد.

«محمد تقی میرزاجانی» در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: دوره توجیهی کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران (کاروان نور) اعزامی به حج تمتع 1401 در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم خرداد ماه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن با بیان اینکه در این دوره ها مسایل مختلف و اقتضائات این ماموریت قرآنی مورد بررسی قرار می گیرد، تصریح کرد: در این دوره برنامه‌های متنوعی برای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده شده است، همچنین مباحث آموزشی، نکات بهداشتی و پزشکی به ویژه برای حج اولی ها مطرح و بررسی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: لذا این دوره ها یک جلسه فشرده دو روزه است که برای ارتقای تاثیرگذاری حضور دوستان در ماموریت حج بوده که می تواند بسیار مفید باشد.

میرزاجانی اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران موسوم به کاروان نور برای اجرای برنامه در ایام حج با حضور 20 نفر از قاریان، حافظان و گروه های تواشیح به سرزمین وحی اعزام می شوند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیمیل ها چه افرادی هستند؟