نیسان آریا برای سفر از قطب شمال تا جنوب مهیا می‌شود!


نیسان آریا برای سفر از قطب شمال تا جنوب مهیا می‌شود!

نیسان و کریس رمزی (مجری برنامه پلاگین ادونچرز) در حال برنامه‌ریزی برای یک سفر کاملاً شگفت‌انگیز در سال بعد هستند. رمزی یک دستگاه نیسان آریا 2023 را از قطب شمال به قطب جنوب خواهد راند. این اولین باری است که نه یک خودروی الکتریکی بلکه یک خودرو از قطب به قطب حرکت می‌کند؛ و نیسان … The post نیسان آریا برای سفر از قطب شمال تا جنوب مهیا می‌شود!...

نیسان و کریس رمزی (مجری برنامه پلاگین ادونچرز) در حال برنامه‌ریزی برای یک سفر کاملاً شگفت‌انگیز در سال بعد هستند. رمزی یک دستگاه نیسان آریا ۲۰۲۳ را از قطب شمال به قطب جنوب خواهد راند. این اولین باری است که نه یک خودروی الکتریکی بلکه یک خودرو از قطب به قطب حرکت می‌کند؛ و نیسان برنامه‌هایی برای اذیت کردن آریا دارد.

نیسان آریا برای سفر از قطب شمال تا جنوب مهیا می‌شود!

جزئیات زیادی از این برنامه در دست نیست اما نیسان اظهار می‌دارد این کراس اوور الکتریکی در بخش‌های رینگ، لاستیک و سیستم تعلیق بهبود خواهد یافت. همچنین بدنه هم برای جای دادن این قطعات در خود تغییراتی خواهد داشت. بر اساس رندرهای منتشر شده، قوس چرخ های بزرگ‌تر تغییر اصلی بدنه خواهند بود و به این موارد باید روف راک و چراغ‌های آفرود را نیز اضافه کرد. همچنین این خودرو بر پایه نسخه e-4ORCE شکل می‌گیرد که از قدرت ۳۸۹ اسب بخاری و شعاع حرکتی تخمینی ۴۲۶ کیلومتری سود می‌برد. یک آریا استاندارد نیز در طول این سفر رمزی را همراهی خواهد کرد.

نیسان آریا برای سفر از قطب شمال تا جنوب مهیا می‌شود!

البته این شعاع حرکتی خیلی به چشم نمی‌آید زیرا آریا قرار است با زمین‌ها و دماهای مختلفی روبرو شود. اگرچه شارژ این خودروی الکتریکی یک چالش محسوب می‌شود اما رمزی و تیمش برای رویارویی با مشکلات آماده شده‌اند. او به همراه همسرش رالی مغولستان را با اولین نسل نیسان لیف کامل کرده‌اند و قبلاً هم سفرهای مشابهی داشته‌اند. راه‌حل‌های شارژ خلاقانه نیز جزو موارد قابل‌ذکر خواهد بود.

نیسان آریا برای سفر از قطب شمال تا جنوب مهیا می‌شود!

این سفر از مارس ۲۰۲۳ شروع خواهد شد و در عرض یک سال به پایان خواهد رسید. مشتاقیم بدانیم این سفر چقدر طول می‌کشد. رمزی رالی مغولستان را در ۵۶ روز به پایان رسانده بود. اگرچه آریا شعاع حرکتی بیشتری دارد اما بخش‌هایی از مسیر شامل جاده‌ها و زیرساخت‌های خوب خواهد بود ولی این خودروی الکتریکی باید مسافتی در حدود ۲۷ هزار کیلومتر را طی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)