زیرساخت های بهداشتی و درمانی هرمزگان نیازمند تقویت بیشتر است


زیرساخت های بهداشتی و درمانی هرمزگان نیازمند تقویت بیشتر است

بندرعباس- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به نقش این استان در اقتصاد ملی، ضرورت دارد که زیرساخت های بهداشتی و درمانی آن بیشتر تقویت شود.

به گزارش ایرنا، احسان کامرانی چهارشنبه شب در نشست بررسی آخرین وضعیت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز دولتی و خصوصی هرمزگان اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی مستقر در استان رسالت مهمی در راستای تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان از محل مسئولیت های اجتماعی دارند و باید در این مسیر اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دریافت مناسب و به موقع خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی دولتی و خصوصی مهمترین مطالبه مردم استان است، افزود: کاهش هزینه های درمانی در بخش دولتی و خصوصی یکی از دغدغه های مردم استان است که نیازمند توجه و پیگیری است و همه آحاد جامعه باید نسبت به مسائل مربوط به حوزه سلامت احساس مسئولیت کنند و وظایف خود را در قبال آن انجام دهند.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار، تکمیل و بهره برداری از بیمارستان های جدید در حال احداث استان در دستور کار قرار گرفته که این خود می تواند نقش بسزایی در ارتقاء شاخص های درمانی هرمزگان و در نهایت توسعه و پیشرفت استان گردد.

کامرانی با تاکید بر استفاده از کمک‌های فنی و اعتباری به منظور حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان هرمزگان، گفت: مجموعه پزشکی و درمانی در هرمزگان مجموعه خوبی است و تمامی افراد با تجربه و با حسن نیت برای حل مشکلات جامعه تلاش می‌کنند.

این مقام مسوول یکی از مسائل جدی و مهم حوزه بهداشت و سلامت را برقراری عدالت در سلامت عنوان و بر توجه متوازن به مناطق مختلف در زمینه توزیع امکانات بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

کامرانی با اشاره به اهمیت مسایل بهداشتی و نقش آن در سلامت و رشد و پویایی جامعه، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه کمک به سلامت مردم، مجموعه بهداشت و درمان را یاری کنند تا با پیشگیری بتوانند سلامت جامعه را ارتقا دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !