زیرساخت های بهداشتی و درمانی هرمزگان نیازمند تقویت بیشتر است


زیرساخت های بهداشتی و درمانی هرمزگان نیازمند تقویت بیشتر است

بندرعباس- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به نقش این استان در اقتصاد ملی، ضرورت دارد که زیرساخت های بهداشتی و درمانی آن بیشتر تقویت شود.

به گزارش ایرنا، احسان کامرانی چهارشنبه شب در نشست بررسی آخرین وضعیت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز دولتی و خصوصی هرمزگان اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی مستقر در استان رسالت مهمی در راستای تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان از محل مسئولیت های اجتماعی دارند و باید در این مسیر اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دریافت مناسب و به موقع خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی دولتی و خصوصی مهمترین مطالبه مردم استان است، افزود: کاهش هزینه های درمانی در بخش دولتی و خصوصی یکی از دغدغه های مردم استان است که نیازمند توجه و پیگیری است و همه آحاد جامعه باید نسبت به مسائل مربوط به حوزه سلامت احساس مسئولیت کنند و وظایف خود را در قبال آن انجام دهند.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار، تکمیل و بهره برداری از بیمارستان های جدید در حال احداث استان در دستور کار قرار گرفته که این خود می تواند نقش بسزایی در ارتقاء شاخص های درمانی هرمزگان و در نهایت توسعه و پیشرفت استان گردد.

کامرانی با تاکید بر استفاده از کمک‌های فنی و اعتباری به منظور حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان هرمزگان، گفت: مجموعه پزشکی و درمانی در هرمزگان مجموعه خوبی است و تمامی افراد با تجربه و با حسن نیت برای حل مشکلات جامعه تلاش می‌کنند.

این مقام مسوول یکی از مسائل جدی و مهم حوزه بهداشت و سلامت را برقراری عدالت در سلامت عنوان و بر توجه متوازن به مناطق مختلف در زمینه توزیع امکانات بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

کامرانی با اشاره به اهمیت مسایل بهداشتی و نقش آن در سلامت و رشد و پویایی جامعه، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه کمک به سلامت مردم، مجموعه بهداشت و درمان را یاری کنند تا با پیشگیری بتوانند سلامت جامعه را ارتقا دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در