نفتالی بنت: وقت آن است به ایران بگویید بس است!


نفتالی بنت: وقت آن است به ایران بگویید بس است!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد زمان آن است که به ایران بگویید بس است.

نفتالی بنت ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعا‌های بی اساس این رژیم علیه برنامه هسته‌ای کشورمان، خواهان اتخاذ موضعی قاطعانه علیه ایران شد و بار دیگر مدعی شد تلاش‌های ایران در جهت پیشرفت به سوی دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است.

طبق گزارش آر تی، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکیه بر این ادعا که اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد ایران در حال فریب آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای است، این مسأله را هشداری برای جهان خواند و مدعی شد: این مسأله دلیلی دیگر بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توصیف آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان «دروازه بانی بین المللی» در برابر گسترش تسلیحات هسته ای، بار دیگر مدعی شد: علاوه بر مسأله فریب، اسنادی وجود دارد که نشانگر فعالیت‌های هسته‌ای ممنوعه و ادامه داری هستند که مسائل جدیدی را نشان می‌دهند که نیازمند تحقیق است.

او سپس در ادامه اظهارات بی اساس خود گفت: با توجه به موارد فوق، زمان آن رسیده که شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پیامی واضح به ایران بفرستد و بگوید: بس است!

نفتالی بنت: وقت آن است به ایران بگویید بس است!

ادعا‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای کشورمان در حالی بیان شده است که نماینده آمریکا با اذعان به شکست فشار حداکثری علیه ایران در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنا گفت نماینده آمریکا در امور ایران مدعی شد که سیاست فشار حداکثری علیه ایران باعث محدودیت علیه برنامه هسته‌ای نشده است.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...