خشم رژیم صهیونیستی از درز اطلاعات ترور شهید صیادخدایی


خشم رژیم صهیونیستی از درز اطلاعات ترور شهید صیادخدایی

دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی با ابراز غافلگیری از افشای اطلاعات گزارش خود به آمریکا درباره ترور شهید مدافع حرم در تهران، از اقدام واشنگتن در بی‌گناه نشان دادن خود انتقاد کرد.

درز اطلاعات محرمانه درباره اعتراف رژیم صهیونیستی به ترور شهید حسن صیادخدایی به آمریکا در روزنامه «نیویورک تایمز»، عصبانیت تل‌آویو را در پی داشت.

دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی با ابراز غافلگیری از افشای گزارش اطلاعاتی خود به آمریکا درباره ترور شهید مدافع حرم در تهران، از اقدام واشنگتن در بی‌گناه نشان دادن خود انتقاد کرد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» بامداد پنجشنبه در این‌باره گزارش داد: «دستگاه نظامی اسرائیل از انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر اینکه اسرائیل در مورد ترور حسن صیاد خدایی به آمریکا اطلاع‌رسانی کرده، ابراز تعجب و غافلگیری نمود».

این روزنامه در خبری با تیتر «خشم نهادهای امنیتی [اسرائیل] از افشای اطلاعات توسط آمریکا در مورد ترور مقام ارشد ایرانی در نیویورک تایمز»، در ادامه به نقل از دستگاه نظامی تل‌آویو نوشت: «این نگرانی وجود دارد که گزارش نیویورک‌تایمز منجر به هدف قرار گرفتن اشخاص اسرائیلی مهمتری به عنوان اهداف انتقامی شود».

دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «از همتایان آمریکایی خود برای افشای مسئولیت اسرائیل و تبرئه آمریکا، توضیحاتی را می‌خواهند».

روزنامه نیویورک تایمز بامداد پنجشنبه به نقل از منبعی آگاه نوشت که رژیم صهیونیستی به آمریکا اطلاع داده که ترور شهید صیادخدایی کار آنها بود.

حدود ساعت ۱۶ روز یکشنبه صیادخدایی در کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام تهران به دست دونفر موتورسوار به ضرب ۵ گلوله به شهادت رسید.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید کرد که سرویس‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی عاملان ترور شهید صیادخدایی هستند.

وزارت امور خارجه کوبا نیز با محکوم کردن ترور این شهید مدافع حرم، گفت: «اینگونه اقدامات تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه به شمار می‌آید».

خشم رژیم صهیونیستی از درز اطلاعات ترور شهید صیادخدایی

جنبش مجاهدین فلسطین ترور پاسدار مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی را محکوم کرد و گفت حملات تروریستی صهیونیست‌ها علیه امت اسلامی ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و متحدانش را نشان می‌دهد.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403