مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز: کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز: کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود  ندارد

کرج - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی در استان و کشور بر اساس آمارهای موجود و بازرسی های صورت گرفته وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، حمید رضا عقاب نشین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حضور روزانه کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی البرز در بخش نظارت و بازرسی صنوف در کل استان البرز افزود: با توجه به دستور صریح وزیر صنعت ، معدن و تجارت مبنی بر مشارکت تمام زیرمجموعه های این وزارتخانه در امر نظارت و بازرسی بر صنوف ، شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز در کنار دیگر دستگاه های متولی بر فرایند توزیع و عرضه کلیه کالاها و خدمات، به ویژه اقلام اساسی نظارت ویژه دارد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس از ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری با دستور وزیر صنعت ، معدن وتجارت، گشت‌هایی مشترک متشکل از کارشناسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، شرکت شهرک های صنعتی، تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف و سازمان جهاد کشاورزی کلید خورد که در آن تمام

کارکنان بخش بازرسی و بخش اعظمی از کارکنان اداری بر بازار نظارت داشته و پرونده‌های تخلف در این طرح با قید فوریت رسیدگی شده تا تاثیرات ملموس‌تری داشته باشد.

عقاب نشین تصریح کرد: هم اینک ۳۰ تن از پرسنل شرکت شهرک های صنعتی البرز به همراه ۱۰ دستگاه خودروی این شرکت در ۲ نوبت صبح و عصر و حتی در ایام تعطیل در گشت های مشترک بازرسی حضور داشته و بر بازار استان البرز نظارت دارند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی استان البرز همیشه بحث کمبود نیروی انسانی در بخش نظارت و بازرسی بر صنوف وجود داشت که این هم افزایی دستگاههای استانی توانست تا حدودی این کمبود را جبران کند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی البرز با اشاره به حضور پررنگ کارکنان این شرکت در بخش نظارت و بازرسی بر صنوف تاکید کرد: بر اساس آمارهای اخذ شده شرکت شهرکهای صنعتی البرز از ابتدای طرح ویژه نظارتی با ۶ هزار و ۸۴۰ نفرساعت در این طرح بزرگ مشارکت داشته است.

عقاب نشین ادامه داد: بنا بر راهبردهای وزارت صمت از هفته آینده، برگه‌های نظارت مردمی روی کالاها درج می‌شود و شهروندان اگر تخلفی دیدند یا رضایتی دارند با یک اپلیکیشن به اسم صمت من می توانند آن را اعلام کنند که این اعلام نظرها به صورت خودکار قابل کنترل خواهد بود و علاوه بر این، سامانه، وضعیت واحد صنفی را مشخص کرده و خودکنترلی برای اصناف ایجاد می‌کند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز در ادامه در خصوص موجودی انبارهای اقلام اساسی تصریح کرد: هم اینک بر اساس آمارهای موجود و بر مبنای بازرسی های صورت گرفته هیچگونه کمبودی در بخش کالایی کشور و استان به خصوص کالاهای اساسی وجود ندارد.

عقاب نشین ادامه داد: همچنین در بخش تولید روغن نیز همه واحدهای تولیدی هم اینک ذخیره روغن خام دارند و کشور به هیچ وجه در مورد ذخایر روغن خام و بسته بندی شده دچار مشکل نیست.

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل ویژه در این گشت های نظارتی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی وزارت صمت در طرح ویژه نظارت بر بازار در گام اول تولید کنندگان موظفند قیمت را درست درج کنند که این امر بصورت سامانه‌ای پیگیری می شود؛ قسمت دوم توزیع و قسمت آخر فروشگاه‌ها هستند که هم اینک نظارت در این بخش گسترده شده و مردم هم می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

عقاب نشین اظهار داشت:بر همین اساس مردم البرز می توانند طی تماس با تلفن ۱۲۴ یا ثبت شکایات خود در وبگاه ۱۲۴.IR در امر نظارت بر صنوف شرکت کرده و یاریگر خادمان خود در دستگاههای نظارتی باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا