دستگیری سارقان دریچه فاضلاب با 107 فقره سرقت در اشتهارد


دستگیری سارقان دریچه فاضلاب با 107 فقره سرقت در اشتهارد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد:  اعضای باند سارقان سرقت دریچه های فاضلاب با اعتراف به بیش از 1٠7 فقره سرقت در شهرستان اشتهارد البرز شناسایی و دستگیر شدند. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه های فاضلاب در شهرک صنعتی اشتهارد ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کاراگاهان در همان تحقیقات اولیه خود ردپای ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهرستان که به تازگی از زندان آزاد شده بودند را در چند فقره از سرقت های به وقوع پیوسته مشاهده و بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آنها را در شهر اشتهارد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه در حین انجام سرقت هر ۲ آنها را دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارگاهان به ۱۰۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب و هفت فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کردند.
سردار محمدیان با اشاره به شناسایی و دستگیری سایر سارقان توسط پلیس آگاهی اشتهارد، گفت: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه متهمان به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شناسایی هفت مالباخته سرقت های اماکن خصوصی این پرونده خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که نسبت به فعالیت های مشکوک افراد در اطراف منازل خود حساس بوده و موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی