عبدالباقی مالک ساختمان متروپل آبادان زنده است؟ / مالک زمان فرو ریختن ساختمان کجا بوده است؟


عبدالباقی مالک ساختمان متروپل آبادان زنده است؟ / مالک زمان فرو ریختن ساختمان کجا بوده است؟

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: شایعاتی که در خصوص زنده بودن مالک ساختمان مطرح است، کاملاً تکذیب می‌شود.

به گزارش رکنا، صادق جعفری چگنی در خصوص مطالب منتشرشده درباره مالک ساختمان فروریخته آبادان ، اظهار داشت: در پی دستور دادستان‌کل کشور، از دیروز در شهرستان آبادان مستقر هستیم و اقدامات اولیه به‌منظور برخورد با عاملین، مسببین و متخلفین در اجرای پروژه انجام شد.

وی ادامه داد: در این راستا، 11 نفر از عوامل ناظر و عواملی در سطح شهرداری از جمله شهردار فعلی آبادان و سه شهردار قبل دستگیر شدند و دستور جلب مالک و پیمانکار به‌ عنوان یکی از متهمان نیز صادر شده بود.

کشف جسد

دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: با توجه به اینکه خود مالک در زمان فرو ریختن ساختمان در داخل ساختمان بود، جسد وی کشف شد و جزو جانباختگان بود.

وی افزود: شایعاتی که در خصوص زنده بودن مالک ساختمان مطرح است، کاملاً تکذیب می‌شود زیرا هویت فرد، توسط اداره تشخیص هویت نیروی انتظامی تأیید شد و خانواده وی جسد را شناسایی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز بیان کرد: در ارتباط با متروپل مجموعاً 11 نفر از عوامل اعم از مهندسین ناظر، طراح و عوامل نیروی انسانی شهرداری دستگیر شده‌اند. با توجه به اینکه پروژه به‌صورت مشارکتی بین شهرداری و پیمانکار اجرا می‌شد، برخی از مسئولان شهرداری از جمله شهردار فعلی و سه شهردار قبل بازداشت شده‌اند و تحقیقات اولیه در حال انجام است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در