رانت‌خواران به‌دنبال ایجاد انحراف در اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ها هستند


رانت‌خواران به‌دنبال ایجاد انحراف در اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ها هستند

تهران- ایرنا- رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: سودجویان با گران کردن کالاهایی که ارتباطی به کالاهای اساسی ندارد سعی در ایجاد انحراف در مسیر اجرای طرح عادلانه سازی نظام توزیع یارانه‌ها دارند.

محمد صالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه رانت خواران با افزایش قیمت کالاهایی که ارتباطی به کالاهای اساسی ندارد سعی در ایجاد انحراف در مسیر اجرای طرح تحول اقتصادی دارند، اظهار داشت: این سودجویان همچنین با فضاسازی علیه طرح اصلاحات اقتصادی در صدد هستند تا فضای عمومی جامعه را علیه طرح اصلاحات اقتصادی تحریک کنند که باید دستگاه‌های نظارتی به مقابله با آنها بپردازند.

جوکار ادامه داد: طبیعی است که هر طرحی در زمان اجرا ایراداتش مشخص و در جریان کار رفع می‌شود از این رو طرح اصلاح اقتصادی نیز در مسیر اجرا ایراداتش مشخص شده و توسط دولت رفع می‌شود.

رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی به نحوه صحیح مصمم است و صادقانه در این مسیر تلاش می‌کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صحبت‌های رییس جمهور با مردم درباره اجرای اصلاحات اقتصادی تاثیر زیادی در آماده سازی افکار عمومی برای اجرای این طرح داشته و دارد و البته لازم است تا در ادامه نیز مردم در جریان جزییات قرار گیرند و رییس جمهور بیشتر در این باره با مردم صحبت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...