فولکس ‌واگن: سه ساله تسلا را به زیر می‌کشیم!


فولکس ‌واگن: سه ساله تسلا را به زیر می‌کشیم!

هربرت دایس مدیرعامل فولکس‌واگن معتقد است این خودروساز تا سال 2025 می‌تواند تسلا از نظر فروش خودروهای الکتریکی در جهان پشت سر بگذارد. دایس همچنین باور دارد کمبودهای جهانی زنجیره تأمین کمی بهتر خواهد شد و فولکس‌واگن وضعیت بسیار بهتری در نیمه دوم سال جاری میلادی خواهد داشت. این مدیر ارشد درباره آینده فولکس‌واگن سخن … The post فولکس ‌واگن: سه ساله...

هربرت دایس مدیرعامل فولکس‌واگن معتقد است این خودروساز تا سال ۲۰۲۵ می‌تواند تسلا از نظر فروش خودروهای الکتریکی در جهان پشت سر بگذارد. دایس همچنین باور دارد کمبودهای جهانی زنجیره تأمین کمی بهتر خواهد شد و فولکس‌واگن وضعیت بسیار بهتری در نیمه دوم سال جاری میلادی خواهد داشت.

فولکس ‌واگن: سه ساله تسلا را به زیر می‌کشیم!

این مدیر ارشد درباره آینده فولکس‌واگن سخن گفته است. البته موضوع اصلی گفت‌وگوی او با رسانه‌ها به سبقت از تسلا تا سال ۲۰۲۵ اختصاص دارد. دایس می‌گوید:

موضوع اصلی درباره بازار خودرو به آینده آن مربوط می‌شود. تسلا در حال حاضر پیشروی خودروهای الکتریکی است و احتمالاً دیجیتالی‌ترین خودروساز دنیا نیز محسوب می‌شود و مزیت‌هایی دارد. ما هنوز به دنبال رقابت با این شرکت هستیم و احتمالاً از نظر فروش تا سال ۲۰۲۵ از تسلا سبقت خواهیم گرفت.

فولکس‌واگن جدیدترین خودروسازی است که به شکست دادن تسلا در آینده نزدیک اشاره می‌کند. ماری بارا مدیرعامل جنرال موتورز هم سال پیش به اهداف این خودروساز در تبدیل شدن به پیشتاز بازار الکتریکی‌ها تا سال ۲۰۲۵ اشاره کرده بود. او امیدوار است تا زمان یاد شده ۲ میلیون خودروی الکتریکی تولید کند.

فولکس ‌واگن: سه ساله تسلا را به زیر می‌کشیم!

جیم فارلی مدیرعامل فورد نیز گفته است:

ما برنامه‌هایی برای رقابت با تسلا داریم و می‌خواهیم بهترین سازنده خودروهای الکتریکی در جهان باشیم.

فورد می‌گوید به دنبال تولید سالانه ۲ میلیون دستگاه خودرو تا سال ۲۰۶ است و بنابراین از این نظر یک سال عقب‌تر از جنرال موتورز عمل می‌کند. با این ‌وجود تمامی این موارد به یک چیز بستگی دارند: تسلا همه سلاح‌ها را دست دارد و باید دقیقاً بداند با رقبا چه‌کار کند. شکی وجود ندارد که تسلا استارتی فوق‌العاده داشته و چشم‌انداز صنعت خودرو را تغییر داده است اما به نظر می‌رسد وضعیت آتی کاملاً متفاوت خواهد بود.

محصولات تسلا گران‌تر از هر زمان دیگری هستند و محصولات جذابی همچون رودستر جدید و سایبرتراک هنوز تولید نشده‌اند. باید منتظر ماند و دید ایلان ماسک به این رقبا چه پاسخی خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی