فروش FMC T5 با قیمت عجیب در برخی نمایندگی های فردا موتور


فروش FMC T5 با قیمت عجیب در برخی نمایندگی های فردا موتور

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) فروش FMC T5 با افزایش قیمت شدید آغاز شد. برخی از نمایندگی‌های فردا موتور شاسی بلند فردا T5 را در مدل 1401 با تحویل فوری ویژه خردادماه به بازار عرضه می‌کنند. مدیر بازاریابی فردا موتورز مدتی قبل از احتمال افزایش قیمت شاسی بلند فردا T5 در خردادماه خبر داده بود و در همین راستا به... نوشته فروش FMC T5 با قیمت عجیب...

فروش FMC T5 با افزایش قیمت شدید آغاز شد. برخی از نمایندگی‌های فردا موتور شاسی بلند فردا T5 را در مدل ۱۴۰۱ با تحویل فوری ویژه خردادماه به بازار عرضه می‌کنند.

مدیر بازاریابی فردا موتورز مدتی قبل از احتمال افزایش قیمت شاسی بلند فردا T5 در خردادماه خبر داده بود و در همین راستا به تازگی برخی از نمایندگی‌های رسمی این شرکت در فضای مجازی خودرو FMC T5 را با افزایش قیمت شدید در مدل ۱۴۰۱ با تحویل فوری به بازار عرضه کردند.

جزئیات فروش FMC T5 با قیمت جدید

فروش FMC T5 با قیمت عجیب در برخی نمایندگی های فردا موتورفروش FMC T5 با قیمت عجیب در برخی نمایندگی های فردا موتور

طبق اطلاعیه‌های فروشی که توسط برخی از نمایندگی‌های رسمی شرکت فردا موتورز در فضای مجازی منتشر شده، شاسی بلند FMC T5 با قیمت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان ویژه خردادماه در مدل ۱۴۰۱ با پنج سال گارانتی به فروش می‌رسد. همچنین این خودرو با موعد تحویل فوری به مشتریان عرضه خواهد شد. گفتنی است فردا T5 به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

فروش FMC T5 با قیمت عجیب در برخی نمایندگی های فردا موتورفروش FMC T5 با قیمت عجیب در برخی نمایندگی های فردا موتور

از امکانات این شاسی بلند چینی بازار ایران نیز می‌توان به سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، سقف پانوراما، رادار هشدار خروج از خط، سیستم هشدار فاصله ایمنی از جلو، شش کیسه هوای ایمنی، صندلی برقی راننده در هشت جهت همراه با گرمکن صندلی‌های جلو، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، نورپردازی داخلی کابین، آمپر دیجیتالی، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم کروز کنترل، ترمز پارک برقی به همراه اتوهولد، مانیتور و مولتی مدیا 12 اینچی اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی