اولین جشنواره شعر طنز عدلیه «دادخند» برگزار می‌گردد


اولین جشنواره شعر طنز عدلیه «دادخند» برگزار می‌گردد

با حکم رییس کل دادگستری استان یزد، مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد به عنوان دبیر نخستین جشنواره شعر طنز «دادخند» منصوب شد. به گزارش... ادامه مطلب...

با حکم رییس کل دادگستری استان یزد، مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد به عنوان دبیر نخستین جشنواره شعر طنز «دادخند» منصوب شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، در مراسمی با حضور سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد و جمعی از مدیران، هنرمندان، شاعران و طنزپردازان، حجت‌الاسلام مهدی پرنیان به عنوان دبیر نخستین جشنواره شعر طنز عدلیه «دادخند» معرفی شد.

حکم دبیر جشنواره

در این حکم آمده است:

ارتقاء سطح آگاهی و ایجاد زمینه‌های اهتمام به حقوق شهروندی، سنگ بنای توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است، لذا جا دارد ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای را تجمیع کرده و برای تحقق این رسالت مهم در جامعه گام برداشت.

برادر ارجمندحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پرنیان

نظر به تجربیات ارزشمند و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر اولین جشنواره شعر طنز عدلیه «دادخند» در استان یزد منصوب می‌شوید.

امید است همراه با توفیق الهی، تلاش مضاعف و خلاقیت در انجام امور محوله پیروز و سربلند باشید.

معرفی مهدی پرنیان

حجت‌الاسلام مهدی پرنیان شاعر، طنزپرداز و مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزد، چندین مرتبه در دیدار شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر معظم انقلاب حضور داشته و به شعرخوانی پرداخته است.

وی همچنین در جشنواره‌ها و محافل ادبی خوش درخشیده و اشعار طنز وی در محافل ادبی و فضای مجازی نظر مخاطبان را جلب کرده است.

فراخوان جشنواره

نخستین جشنواره شعر طنز «دادخند» در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و ایجاد زمینه‌های ارتباط بیشتر دستگاه قضایی با اقشار تأثیرگذار اجتماعی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا پایان روز ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار طنز خود را در موضوعات و قالب‌های مطرح شده در متن فراخوان به رایانامه dadkhandyazd@gmail.com ارسال کنند.

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره همزمان با هفته قوه قضاییه به میزبانی شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.

این جشنواره به همت دادگستری کل استان یزد و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار خواهد شد.

در ادامه ببینید : شعر طنز دو زبانه طنزپرداز یزدی درباره کرونا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط