کمیته امداد فیروزکوه رتبه اول اعطای تسهیلات اشتغالزایی استان تهران را کسب کرد


کمیته امداد فیروزکوه رتبه اول اعطای تسهیلات اشتغالزایی استان تهران را کسب کرد

فیروزکوه - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: این نهاد سال گذشته 7.5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با همکاری و مساعدت بانک های عامل شهرستان پرداخت کرد.

عباس دهباشی روزپنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص‌ اشتغالزایی اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با وجود یکهزار خانواده مددجو تحت پوشش و بیش از ۷۰ درصد مددجوی کهن سال، ۸۰ درصد از وام این نهاد را به غیر مددجویانی که شرایط دریافت وام را داشتند پرداخت کرد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله برای افراد ساکن این شهرستان که بیکار بوده و بیمه اجباری نبودند و اقدام به طرح های ایجادی نمودند انجام شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در ماه مبارک رمضان تعداد ۱۰۰۰ بسته حمایتی که شامل برنج، روغن، ماکارانی و مرغ بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با کمک شهروندان فیروزکوهی امسال ۹۰ میلیون تومان فطریه در سطح شهرستان جمع آوری شد که نسبت به‌ سال گذشته ۱۰۰درصد رشد داشته و در کمترین زمان ممکن به حساب نیازمندان شهرستان واریز گردید.

دهباشی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان زیر حمایت این نهاد از راهبردهای اصلی کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد در بخش های تامین مسکن، اشتغال و خودکفایی، کمک معیشت، کمک هزینه ازدواج، وام ضروری، آموزش و حمایت تحصیلی، بهداشت و درمان، امور حقوقی و قضایی، خدمات مشاوره ای و خدمات نظام وظیفه جهت افراد گروه هدف تعریف شده است.

شهرستان فیروز کوه با جمعت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل هولناک حدیث میرابی با شلیک 2 گلوله در زابل / برادر مسلح پس از قتل گریخت + عکس