پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و برای حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام، طیور و شیلات پرداخت تسهیلات از سوی این بانک آغاز شد.

هوشنگ طاهری میرقائد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس، سه فقره تسهیلات طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با سهولت و سرعت و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از معرفی در "سامانه سیتا "سازمان جهادکشاورزی آغاز شد.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی هم سو با سیاست‌های کلان دولت این تسهیلات ارزان قیمت را پس از معرفی متقاضیان از سوی سازمان جهادکشاورزی، از طریق سامانه سیتا برای تامین نهاده‌های مورد نیاز، با سهولت و سرعت در اختیار تولیدکنندگان و برای رونق واحدهای تولیدی انواع دام سبک و سنگین، طیور گوشتی و تخم‌گذار و پرورش آبزیان قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، برنامه دولت سیزدهم برای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بدون شک یکی از مهم‌ترین اقدامات اقتصادی است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۶۷هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی است و سالانه ۱.۵میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام