هزار و 167 نفر در خراسان جنوبی برای دریافت دامدار کارت معرفی شدند


هزار و 167 نفر در خراسان جنوبی برای دریافت دامدار کارت معرفی شدند

بیرجند - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تا روز گذشته هزار و 167 نفر برای دریافت دامدار کارت به ارزش 2 میلیارد و 434 میلیون ریال به شعب بانک کشاورزی استان معرفی شدند.

مهدی جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها برای تامین سرمایه در گردش واحدهای دامداری روستایی و عشایری و مرغداری اقدام به صدور دامدار کارت کرده است.

وی با بیان اینکه بانک کشاوورزی بانک عامل صدور دامدار کارت تعیین شده است اظهار داشت: این بانک همسو با سیاست‌های دولت و وزارت جهاد کشاورزی با صدور دامدار کارت برای تامین سرمایه درگردش واحدهای مرغداری و دامداری در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدام کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی مجموع تسهیلات در کشور را ۱۵۰ هزار میلیارد ریال و شناور اعلام کرد و گفت: دامدار کارت با سقف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و با نرخ ۱۰ درصد براساس فهرست اعلامی سازمان جهاد کشاورزی استان صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور، نخستین دامدارکارت بانک کشاورزی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان روز گذشته در بشرویه صادر شد.

جعفری عنوان کرد: دامدار کارت در قالب تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تامین نهاده‌های مورد نیاز، مواد اولیه و ابزارآلات و تجهیزات تولید، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: مجموعه همکاران بانک کشاورزی استان در شعب اعتباری و روستایی به صورت کشیک مشغول خدمت‌رسانی و هماهنگی برای پرداخت تسهیلات مذکور هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از سه هزار میلیارد تومان در سطح کشور تاکنون ۲۱۸ میلیارد تومان مربوط به پرونده‌های خراسان جنوبی است و همکاران بانک کشاورزی به‌صورت سه شیفت فعال هستند.

وی ادامه داد: تاکنون خراسان جنوبی مقام دوم را در حوزه تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک به خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان