استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجرای طرح های آبرسانی جهادگونه پیگیری شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجرای طرح های آبرسانی جهادگونه پیگیری شود

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: تنش آبی در استان قطعی بوده و می طلبد که مدیران این حوزه ، آبرسانی به روستاها را امری حیاتی بدانند و در جهت رفع این نقیصه حرکتی ضربتی و جهادی در این راستا از خود نشان دهند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی احمدزاده روز پنجشنبه در نشست هماهنگی دبیر فنی سازمان سازندگی کشور و جانشین فرمانده سپاه فتح استان بر همکاری، هماهنگی و تلاش آنها در اجرای طرح آبرسانی به روستاهای استان تقدیر کرد و اظهار داشت: شتاب بخشی به طرح های آبرسانی حیاتی است.

وی افزود: هماهنگی و اراده کم نظیری میان مجموعه دولت و نهادهای انقلابی از جمله سپاه برای خدمت به مردم و رفع تنش آبی در استان به راه افتاده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اما در عین حال جاهایی با موانع مواجه شده که برای رفع آن در مرکز پیگیر خواهم بود.

احمدزاده ابراز داشت: پیشرفت ۱۵ درصدی در طرح های آبرسانی در استان ما و موفقیت بالاتر نسبت به میانگین کشوری به دلیل هماهنگی و همکاری های سپاه استان و دستگاه های متولی و پای کار بودن آنهاست.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، لازمه تسریع در اجرای طرح تنش آبی در استان را نیازمند همکاری بیشتر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اعلام کرد و ادامه داد: چنانچه همه اختیارات اجرای این طرح به استان تفویض شود پیشرفت فیزیکی طرح های آبرسانی شدت و شتاب بیشتری خواهند گرفت.

احمدزاده، سرعت و زمان در اجرای طرح آبرسانی استان را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: سپاه فتح استان با جدیت و با همه ظرفیت پای کار است و هماهنگی بین دستگاهی در استان فوق العاده می باشد اما می طلبد تا قرارگاه عمرانی امام حسن مجتبی(ع) در آزادسازی منابع سرعت بخشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هم اکنون آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان در دست اجراست و عملیات اجرای آبرسانی به ۱۲۰ روستای دیگر استان در هفته آینده آغاز می شود.

احمدزاده تصریح کرد: بودجه برای آبرسانی به استان نسبت به گذشته چهار تا پنج برابر شده است و منابع استانی را در کنار آن داریم و این وضعیت باید به خوبی مدیریت شود.

وی تصریح کرد: مراحل خرید لوله، حفاری، ایجاد منبع و توزیع شبکه باید سرعت بگیرد و در این خصوص در قرارگاه امام حسن مجتبی و وزارت نیرو پیگیر خواهیم شد تا منابع در نظر گرفته شده با سرعت بیشتری آزاد و در اختیار قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه تلاش ها بکار گرفته شده تا عمده روستاهایی که کار مطالعه آبرسانی در آنها انجام گرفته و یا آبرسانی در دست اجراست سرعت بگیرند تا در فصل تابستان با بحران کم آبی مواجه نشوند.

وی خواستار تفویض اختیارات و مدیریت اجرای طرح آبرسانی به روستاهای استان شد.

احمدزاده ابراز داشت: قبل از اینکه تنش آبی در استان شدت بیشتری بگیرد، می طلبد قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) همکاری و هماهنگی ها را بیشتر کند و مدیریت اجرای طرح و آزاد سازی منابع را به استان واگذار نماید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح استان با تمام توان پای کار است و به خوبی در اجرای مراحل مختلف آبرسانی به روستاهای استان که مشمول این طرح هستند به پیش می رود.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با داشتن اختیارات بیشتر می تواند به جریان کار شتاب بخشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید