برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)


برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)

رکنا ورزشی: دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد. 

به گزارش رکنا به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی طی روزهای هشتم و نهم خردادماه با حضور ۸کشور خارجی و ۷تیم داخلی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات علاوه بر تیم‌هایی از ایران، هشت کشور خارجی نیز شرکت می‌کنند. ایران، ارمنستان، عراق، عمان، کویت، ترکیه، افغانستان، پاکستان و بنگلادش کشورهای شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) هستند.

ورزشکاران کشورهای خارجی در قالب تیم ملی و دوومیدانی‌کاران ایران در قالب تیم منتخب و تیم‌های باشگاهی در این رویداد بین‌المللی دوومیدانی حضور خواهند یافت.

بر همین اساس تیم‌های باشگاهی سی‌تله‌کام، بازرگانی عماد، فولاد هرمزگان، گل‌گهر سیرجان، عقاب نیروی هوایی و 2 تیم منتخب از فدراسیون دوومیدانی تیم‌های هستند که از کشورمان در این مسابقات حضور دارند.

لازم به ذکر است دهلال الحمد، رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به همراه شوگو ماران دبیرکل کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و چهار رییس فدراسیون کشورهای آسیایی هم برای بازدید از کشورمان و مسابقات جام امام رضا(ع)به ایران سفر خواهند کرد تا از نزدیک ناظر عملکرد دوومیدانی‌کاران شرکت کننده در دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)گرامیداشت استاد علی باغبانباشی باشند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی