مزیت های استفاده از رپورتاژ برای آژانس مسافرتی


مزیت های استفاده از رپورتاژ برای آژانس مسافرتی

اگر مقاله «بک لینک برای آژانس مسافرتی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟» را مطالعه کرده باشید متوجه این موضوع شده اید که گرفتن بک لینک تاثیر بسیاری بر روی سئو شما دارد. حالا می خواهیم چاشنی برندسازی و بازاریابی را نیز با بک لینک ترکیب کنیم. اصلا رپورتاژ چیست؟ فرض کنید در یک سایت معتبر دارید در مورد مزیت های ورزش کردن و ورزش صبح گاهی مطالبی را می...

رپورتاژ برای آژانس مسافرتی یکی از بهترین روش های بالا بردن سئو سایت، برندسازی و بازاریابی برای آژانس مسافرتی شما است. روش های جدید می تواند به سرعت رتبه سایت شما را بهبود ببخشد و باعث بالا رفتن رتبه سایت شما شود.

اگر مقاله «بک لینک برای آژانس مسافرتی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟» را مطالعه کرده باشید متوجه این موضوع شده اید که گرفتن بک لینک تاثیر بسیاری بر روی سئو شما دارد. حالا می خواهیم چاشنی برندسازی و بازاریابی را نیز با بک لینک ترکیب کنیم.

اصلا رپورتاژ چیست؟

فرض کنید در یک سایت معتبر دارید در مورد مزیت های ورزش کردن و ورزش صبح گاهی مطالبی را می خوانید که اگر صبح ها ورزش کنید قلب سالم تری دارید، پوست شما شفاف تری پیدا می کنید و ده ها مورد دیگر که با خواندن مقاله یاد خواهید گرفت. ناگهان در میان این حجم از اطلاعات مفید نویسنده به صورت زیرکانه یک آکادمی پرورش اندام در شهرتان را نیز به شما پیشنهاد می دهد که با رفتن به این آکادمی علاوه بر ورزش کردن، جمعه ها صبح یک دور همی دوستانه هم به شما پیشنهاد می شود.

رپورتاژ در قالب خبر در سایت ها منتشر می شود و نویسنده به شیوه بی طرفانه ذهن شما را به سمت یک آگهی تبلیغاتی و یا یک برند خاص درگیر می کند و به شما بک لینک می دهد. رپوتاژ برای آژانس مسافرتی یک روش هوشمندانه است که علاوه بر تاثیر سئو باعث بالا رفتن سطح اعتماد به سایت شما خواهد شد.

مزیت های استفاده از رپورتاژ برای آژانس مسافرتی:

بالا رفتن آمار بازدید سایتاسپم شناخته نخواهید شدلینک سایت شما برای همیشه باقی خواهد ماند

اگر به سایت های بزرگی مثل علی بابا توجه کنید خواهید دید که از سایت های مختلف و بزرگی لینک های بسیار قوی و قدرتمندی دریافت کرده اند و این خود دلیل بر استفاده از رپورتاژ برای سایت شما است.

از چه سایت هایی رپورتاژ برای آژانس مسافرتی خرید کنم؟

سایت های بسیاری در زمینه ی رپورتاژ فعالیت دارند از جمله می توان به سایت هایی مثل ایسنا، خبرگزاری فارس، خبر آنلاین، شهر خبر و … اشاره کرد. یادتان باشد هزینه رپورتاژ پایین نیست! زیرا نویسنده آن سایت باید مقاله ای کامل درباره ی خرید بلیط، رزرو هتل و … بنویسد و در میان مقاله سایت شما را به صورت زیرکانه ای برای خوانندگان معرفی کند به گونه ای که اصلا تبلیغ به نظر نرسد.

بهترین حالت خرید رپورتاژ برای آژانس مسافرتی استفاده از سایت های مرتبط با اخبار هوایی و سایت های گردشگری است. زیرا سایت هایی که مرتبط با شما هستند خوانندگان شان به دنبال خرید بلیط، رزرو هتل می گردند و علاقه مند به حوزه گردشگری هستند، همچنین چون مرتبط با سایت شما هستند رتبه بهتری از طرف گوگل دریافت خواهید کرد.

نکاتی درباره خرید رپورتاژ برای آژانس مسافرتی که باید بدانید

حواس تان باشد هنگامی که می خواهید از سایتی رپورتاژ خرید کنید لینک باید به صورت dofollow باشد. لینک dofollow به این معنی است که سایتی که می خواهد به شما لینک بدهد ارزش و اعتبار سایت خودش را نیز به شما منتقل خواهد کرد و چنانچه لینک به صورت nofollow باشد لینک به سایت شما هیچ ارزشی نخواهد داشت. پس در اولین قدم از آن ها سوال کنید که آیا لینک های شما به صورت follow است یا به صورت nofollow.

اگر در سایت های خبری بزرگ می خواهید رپورتاژ قرار دهید در دسته بندی مربوطه، آگهی شما باید ثبت شود. در سایت های بزرگ دسته بندی های مختلفی وجود دارد که همگی دارای مقالات مختلفی هستند. برای مثال دسته بندی خانواده که مطالب پیرامون خانواده را منتشر می کند یا دسته بندی ورزش و یا سیاسی که هر کدام مربوط به مقالات خودشان هستند. آگهی رپورتاژ شما باید در دسته بندی مربوطه همانند گردشگری منتشر شود.

جمع بندی

خرید رپورتاژ برای آژانس مسافرتی یکی از بهترین روش های بالا بردن رتبه سایت شما در گوگل و افزایش آمار بازدید است. هنگام خرید به سایتی که می خواهید از آن رپورتاژ برای آژانس مسافرتی تهیه کنید دقت کنید که لینک شما به صورت dofollow باشد در غیر این صورت لینک آگهی شما هیچ ارزشی نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد