حرکت زیبای رونالدو در دیدار با کودک سوری + عکس


حرکت زیبای رونالدو در دیدار با کودک سوری + عکس

فوتبال در این سال‌ها، نقشی فراتر از یک ورزش را در جامعه ایفا کرده و زیبایی‌های خود را نشان داده است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ بدون شک یکی از معروفت‌رین آوارگان جنگی سوریه که به اروپا پناه برده اند، اساما عبدالمحسن و پسرش زید هستند.انتشار فیلمی در سال 2015 در شبکه های اجتماعی، که در آن یک خبرنگار مجارستانی در حال لگد زدن به...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ بدون شک یکی از معروفت‌رین آوارگان جنگی سوریه که به اروپا پناه برده اند، اساما عبدالمحسن و پسرش زید هستند.انتشار فیلمی در سال ۲۰۱۵ در شبکه های اجتماعی، که در آن یک خبرنگار مجارستانی در حال لگد زدن به یک پدر و پسر آواره سوریه ای بود، واکنش های جهانی بسیار گسترده ای را به دنیال داشت. اساما و زیاد عبدالمحسن، شخصیت های اصلی این فیلم بودند که به طرز ناراحت کننده ای به زمین افتادند اما از طریق فوتبال، بلند شدند و کنار رونالدو ایستادند. آن ها به دعوت مدیران ختافه، به اسپانیا رفتند و در ادامه، به دعوت باشگاه رئال مادرید به تماشای دیدار رئال مادرید و گرانادا رفتند.

قبل از آغاز آن مسابقه، کریستیانو رونالدو فوق ستاره وقت کهکشانی ها در حالی که دستان کودک سوری را در دست گرفته بود وارد زمین شد و یک قاب زیبا را به جهانیان هدیه کرد. چهره شاد کودک سوری در کنار فوق ستاره پرتغالی یکی از زیباترین سکانس هایی بود که دنیای فوتبال، فارغ از هر ظلم و جنگی، به دنیا هدیه کرد.

حرکت زیبای رونالدو در دیدار با کودک سوری + عکس

منبع: خبر آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی