کشف 14 تن مواد غذایی احتکار شده در بیرجند


کشف 14 تن مواد غذایی احتکار شده در بیرجند

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 14 تن انواع مواد غذایی و ارزاق عمومی احتکار شده در یک منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر احتکار مواد غذایی و ارزاق عمومی در یک منزل مسکونی در شهرستان بیرجند دریافت کردند که موضوع بسرعت پیگیری شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی محل کالاهای احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل مسکونی، ۱۰ تن برنج پاکستانی، ۲ تن ماکارانی، ۲ تن روغن و چای احتکار شده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی افزود: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق و احتکار کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!