استاندار خراسان رضوی: عزم دولت تلاش برای کاهش گرفتاریهای مردم است


استاندار خراسان رضوی: عزم دولت تلاش برای کاهش گرفتاریهای مردم است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: عزم دولت مردمی بر این است تا خدمتگزار مردم باشد و بر همین اساس فلسفه وجودی دولت سیزدهم، تلاش جهادی با اراده قوی در خدمت رسانی است تا گرفتاریهای مردم کمتر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری که روز پنجشنبه به شهرستان چناران سفر کرده است با حضور در روستای نمونه گردشگری "بقمچ" شهرستان چناران ضمن دیدار با مردم این روستا افزود: اگر بنا به دلایلی، کاری انجام نشده و مشکلی برطرف نشده است نباید گمان شود که بنا عدم رفع آن مشکل است زیرا گاهی بنا به دلایلی شرایط رفع آن مشکل در تخصیص منابع و یا انجام زیر ساخت لازم فراهم نشده است و به همین دلیل ضمن عذرخواهی از مردم، باید قولی به مردم داده شود که امکان اجرای آن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این که رابطه ما با مردم، معنوی، اعتقادی و صادقانه است اضافه کرد: مسوولان از جمع شما مردم هستند و درک مشترکی از اوضاع و احوال وجود دارد و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار صادقی برای تمام مردم باشیم زیرا بار اصلی انقلاب بر دوش مردم است و ما باید در کنار مردم مطالبات آنها را پیگیری و به نتیجه برسانیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: مطالعات گازرسانی به روستای بقمچ انجام شده است و امیدواریم تا در تابستان آینده مراحل گازرسانی تکمیل شده باشد و مردم در زمستان سال ۱۴۰۲ از نعمت گاز، بهره مند باشند.

نظری همچنین به موضوع بازسازی و یا ایجاد پل روستای بقمچ که با وقوع سیل دچار خسارت شده است اشاره کرد و گفت: لایروبی رودخانه بسیار مهم است تا با شکل گیری دوباره سیل، خطرات جانی و مالی متوجه اهالی این روستا نشود. همچنین با ایجاد این پل دسترسی روستاهای این منطقه به خوبی فراهم می شود تا باری از مشکلات موجود این مردم، برداشته شود و امیدوار هستیم تا تا پایان سال جاری، این پل مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به خواست مردم در مورد بازسازی جاده روستایی این منطقه ادامه داد: ایمن سازی این جاده در دست اقدام است و به زودی شاهد ترمیم، لکه گیری و نصب حفاظ برای ایمنی بیشتر در این جاده خواهید بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز برای برطرف کردن برخی مشکلات موجود این روستا در اختیار دهیاری قرار می‌گیرد تا با نظر خود مردم در شورای روستا مورد استفاده قرار گیرد.

نظری افزود: آنچه را که می‌توانیم تا پایان دولت سیزدهم، انجام می دهیم و به نتیجه خواهیم رساند و این در حالی است که برای تخصیص اعتبارات و هزینه های مالی باید عدالت در اجرای کارها در نظر گرفته شود تا با ظرفیتهای موجود، برنامه ریزی و مدیریت جهادی در امر خدمت رسانی بتوان به نتایج بهتری دست پیدا کرد.

استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به شهرستان چناران بازدید از یک روستا، چند طرح عمرانی، نشست با تشکلهای مردمی، انقلابی، فرهنگی و اجتماعی و دیدار با مردم، شورای اداری و نشست خبری را در برنامه خود دارد.

همچنین در این سفر معاونان استاندار و تعدادی از مدیران کل استان حضور دارند تا در نشستهایی با فعالان حوزه های اقتصادی، کشاورزی و دانش بنیان بتوانند مشکلات آنها را بر طرف کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه