مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم معارفه شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم معارفه شد

قم-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، روز پنجشنبه طی آیینی با حضور معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه شد.

به گزارش ایرنا، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم و شماری از اصحاب فرهنگ و هنر نیز حضور داشتند.

امیر علی عموزاده مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سخنان کوتاهی بیان کرد: در دروه جدید تلاش می شود تا با همراهی و تعامل دستگاهی و فرادستگاهی مسیر تعالی فرهنگ در استان وضعیت مطلوبتری به خود بگیرد.

در این آیین امیرعلی عموزاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم معارفه و از خدمات سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر شد. از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی عموزاده می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل کتابخانه های استان سمنان، مدیرکل سازمان ملی جوانان استان سمنان و غیره اشاره کرد.

عموزاده، تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قم و سمنان در رشته های روانشناسی و الهیات، محقق و پژوهشگر در حوزه فلسفه و عرفان برای کودکان و تدوین کتب متعدد در این زمینه را در کارنامه کاری و علمی خود دارد.

گفتنی است سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در معاونت امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار شد. حسینی کاشانی از ۲۳ بهمن ماه سال ۹۵ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی