طرح پالایش اولیای کم سواد دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می ‌شود 


طرح پالایش  اولیای کم سواد دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می ‌شود 

یاسوج - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح پالایش اسمی اولیای کم سواد دانش آموزان این استان در سال تحصیلی 1402 - 1401 در تمامی شهرستان ها و مناطق استان اجرا می ‌شود. 

سید جلال رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آماده هرگونه همکاری با معاونت سوادآموزی استان برای اجرای هر چه مطلوبتر این طرح است.

وی افزود: این طرح در راستای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورداری تمامی اولیای بی سواد دانش آموزان کشور از سواد اجرا خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متولی اصلی اجرای این طرح در استان معاونت سوادآموزی است.

رحیمی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و پوشش همگانی اولیای بیسواد دانش آموزان از سوی مدیران مدارس برای باسواد کردن آنها است.

وی ابراز داشت: بمنظور توجه دادن دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت کهگیلویه و بویراحمد به این طرح و درگیر کردن آنها از تمامی ظرفیت های موجود در حوزه معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان برای همکاری با معاونت سوادآموزی دریغ نخواهد شد.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان