محمدی: لیست مازاد و خرید ارائه نشده؛ به زکی‌پور پیشنهادی ندادیم/ نتیجه بازی با تراکتور؟ فقط 3 بر صفر!


محمدی: لیست مازاد و خرید ارائه نشده؛ به زکی‌پور پیشنهادی ندادیم/ نتیجه بازی با تراکتور؟ فقط 3 بر صفر!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: لیست مازاد به هیچ عنوان صحت ندارد و سرمربی هیچ لیست مازاد و خریدی نداده؛ همچنین تاکنون به میلاد زکی‌پور پیشنهادی داده نشده.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: درباره تیم فوتبال امید و مسائل مالی آن به این جا آمدم تا صحبت کنم. من و مهدی مهدوی‌کیا و شدیدی‌پور مقداری دریافتی داشتیم. مقداری به جان، کمک اول مهدوی‌کیا، اواخر فروردین پرداختی داشتیم. ان‌شالله بعد از اردوی ازبکستان نیز قرار است پرداختی داشته باشند.

وی در ادامه پیرامون حضور سعید آقایی و امید عالیشاه در فدراسیون بیان داشت: این ۲ بازیکن امروز به کمیته انضباطی رفتند و دوشنبه هم افشین پیروانی می‌رود که امیدواریم جلسات خوبی برگزار شود و نتیجه آن به نفع باشگاه باشد. واقعا هیچ جای دفاعی نبود؛ دلایل باشگاه تراکتور کافی و وافی نیست. با توجه به صحبت‌های داور که اعلام کرد قرار نبوده بازی مجددا برگزار شود، فکر می‌کنم هیچ دلیلی برای توضیح اضافه نیست. از قول ما گفته بودند که می‌خواهیم بازی کنیم، در صورتی که بچه‌های ما در حال دوش گرفتن یا غذا خوردن بودند.

محمدی با اشاره به تعویق بازی‌های لیگ برتر و احتمال حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی عنوان داشت: فکر نمی‌کنم تاثیرگذار باشد و ان‌شاالله قبل از اتمام لیگ، نتیجه بازی با تراکتور قطعا اعلام شود. بازی بدون ملی‌پوشان هم نظر فدراسیون است؛ باید بررسی و با کادرفنی خودمان صحبت کنیم و اگر به جمع بندی برسیم، قطعا به تیم ملی کمک می‌کنیم.

او درباره تمدیدی‌های سرخ‌پوشان تصریح داشت: تقریبا با بچه‌ها به توافقات خوبی رسیدیم و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. لیست مازاد به هیچ عنوان صحت ندارد و سرمربی هیچ لیست مازاد و خریدی نداده؛ همچنین تاکنون به میلاد زکی‌پور پیشنهادی داده نشده. اگر هم گل‌محمدی به دستیار جدید نیاز داشته باشد، موارد مدنظرش را تامین می‌کنیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس نهایتاً در مورد موضع باشگاه برای نتیجه بازی با تراکتور و احتمال تکرار بازی گفت: فقط نتیجه ۳ بر صفر!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش