پیام تسلیت مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت مریم کاظم زاده


پیام تسلیت مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت مریم کاظم زاده

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت سرکار خانم مریم کاظم زاده، عکاس و خبرنگار جنگ و همسر شهید اصغر وصالی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت سرکار خانم مریم کاظم زاده، عکاس و خبرنگار جنگ و همسر شهید اصغر وصالی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت عاطفه سعیدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"انّمَاالمُومِنون الّذینَ آمَنواباللهِ وَ رَسولِهِ ثُمَّ لَم یَرتابوا وَ جاهَدوا بِاَموالِهِم وَ اَنفسِهِم فی سَبیلِ اللهِ اُولئِکَ هُمُ الصّادِقون"
"درحقیقت مومنان کسانی اند که به خدا و پیامبر او گرویده و(دیگر)شک نیاورده و با مال و جانشان در راه خدا جهاد کرده اند. اینانند که راست کردارند" سوره حجرات؛ آیه ۱۵

در کمال تاسف و تاثر اطلاع یافتیم بانوی مجاهد و خواهر انقلابی دیگری از میان ما پر کشید و آسمانی شد.

سرکار خانم مریم کاظم زاده، عکاس جنگ و همسر شهید والامقام علی‌اصغر وصالی بواسطه تدین و ایمانی که در خانواده‌اش ریشه داشت، از ابتدای انقلاب اسلامی به نهضت امام خمینی(ره) پیوست و تا آخرین روزها و ساعات عمر شریفش بر سر این پیمان بود.

این خواهر پر تلاش و مخلص در زمره زنان مدافع و رزمنده در روزهای حماسه و دفاع جانانه مردم ایران اسلامی در برابر جبهه کفر و استکبار بشمار می‌آید.

مرحومه خانم مریم کاظم زاده در تمام سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیز عنصری فرهنگی در ترویج خاطرات دفاع‌مقدس و احیای راه و یاد شهیدان بود و عمر پربرکت خویش را تا واپسین لحظات، در راه خدمت به اسلام و مردم کشورش و مجاهدت‌های خالصانه گذراند.

اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی بر خود فرض می‌داند فقدان این خواهر مومنه، انقلابی و مجاهد فی سبیل الله را به عموم مردم ایران، خصوصا جامعه زنان و علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت تعزیت و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای این خواهرآسمانی، رحمت و مغفرت واسعه مسئلت می‌نماید.

امید است راه ، آرمان و خدمات صادقانه او ادامه یافته، به برکت این استمرار، یاد شهیدان در جامعه اسلامی زنده‌تر از گذشته و سعادت و آسایش هم‌وطنان مان تحقق یابد.
روحش شاد، یادش گرامی وراهش پر رهرو باد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید