بک لینک برای آژانس مسافرتی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟


بک لینک برای آژانس مسافرتی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

اگر بخواهیم به زبان ساده برای شما توضیح دهیم، بک لینک برای آژانس مسافرتی به این معنی است که سایت شما توسط سایت دیگری معرفی و با کلیک بر روی دکمه و یا متن به داخل سایت شما هدایت شوند. بله، 100 درصد «بک لینک» برای سایت آژانس مسافرتی تاثیر دارد. گوگل فاکتور های زیادی برای دریافت بک لینک ارائه کرده است. حواس تان باشد شما از هر سایتی نمی توانید بک...

بک لینک برای آژانس مسافرتی به این معنی است که سایت شما توسط سایت دیگری معرفی و با کلیک بر روی دکمه و یا متن به داخل سایت شما هدایت شوند.

اگر بخواهیم به زبان ساده برای شما توضیح دهیم، بک لینک برای آژانس مسافرتی به این معنی است که سایت شما توسط سایت دیگری معرفی و با کلیک بر روی دکمه و یا متن به داخل سایت شما هدایت شوند.

بله، 100 درصد «بک لینک» برای سایت آژانس مسافرتی تاثیر دارد. گوگل فاکتور های زیادی برای دریافت بک لینک ارائه کرده است. حواس تان باشد شما از هر سایتی نمی توانید بک لینک بگیرید، زیرا اگر سایتی که از آن بک لینک می گیرید کیفیت پایینی داشته باشد، گوگل به شما نیز نمره منفی می دهد.

از کجا بفهمیم سایتی دارای کیفیت مناسب برای گرفتن بک لینک برای آژانس مسافرتی است؟

1. سن دامنه = دامنه و سایتی که 5 سال فعالیت دارد با دامنه ای که چند ماه است از سن آن گذشته است قطعا رتبه ی بالاتری در نزد گوگل دارد. درست همانند سن انسان که هر چقدر بالاتر برود، تجربه و اعتبار بیشتری در بین مردم دارد.

2. تعداد لینک های دریافتی = گاهی شما می خواهید از یک سایت بک لینک بگیرید، اما باید لینک های دریافتی همان سایت را نیز مشاهده کنید و ببینید آیا تعداد لینک های دریافتی کافی دارد یا خیر!

3. فعالیت در شبکه های اجتماعی = فعالیت سایت نیز در شبکه های اجتماعی نیز یکی از فاکتورهای گوگل برای اعتبار دامنه است.

چرا نباید از هر سایتی بک لینک برای آژانس مسافرتی بگیریم؟

اگر یک سرچ ساده در گوگل بکنید، هزاران سایت هستند که بک لینک رایگان به شما ارائه می دهند. آیا باید از این سایت ها بک لینک بگیریم؟ پاسخ منفی است.

تا همین 3 سال پیش اگر این کار را انجام می دادید رتبه شما در گوگل به سرعت بالا می رفت. اما چه شد که یک باره نمی توان این کار را انجام داد؟ تا چند سال پیش بازار خرید و فروش بک لینک به شدت بالا رفته بود. مثلا یک سایت معمولی و یا یک سایت کلاه بردار با خرید هر بک لینکی می توانست رتبه خود را در گوگل به سرعت بالا ببرد.

گوگل برای جلوگیری از این کار الگوریتمی را نوشت که جلوی بک لینک های بی کیفیت گرفته شود و بیان کرد سایت هایی که زیاد بک لینک می دهند، سایت هایی که خرید و فروش بک لینک دارند، سایت هایی که سن کم دارند، اگر بک لینک بدهند علاوه بر اینکه خودشان اعتباری ندارند و اعتبارشان از دست می رود با دادن بک لینک به سایت شما و یا هر سایت دیگری باعث پایین آوردن رتبه سایت مقصد خواهند شد.

از چه سایت هایی بک لینک برای آژانس مسافرتی بگیرم؟

سه پارامتر گفته شده باید در سایتی که می خواهید بک لینک بگیرید رعایت شده باشد. اما بهتر است از سایتی بک لینک بگیرید که با سایت شما مرتبط باشد. این به این معنی است که در حوزه ی گردشگری فعالیت داشته باشد. پیدا کردن چنین سایتی کمی دشوار است اما گرفتن بک لینک از چنین سایتی بسیار ارزشمند و مفید است و رتبه شما را سریعا بالا خواهد برد.

چطور در یک کلمه مثل خرید بلیط چارتر در رتبه گوگل سایت خودم را با بک لینک افزایش دهم؟

هنگامی که می خواهید از یک سایت معتبر بک لینک برای آژانس مسافرتی خریداری کنید حواس تان جمع باشد باید در یک مقاله درباره کسب و کار شما توضیح دهند و در میان متن ها به سایت شما لینک بدهند. به این روش تبلیغاتی رپورتاژ آگهی گفته می شود که در مقاله «رپورتاژ برای آژانس های مسافرتی» به صورت مفصل به آن پرداخته ایم.

سخن آخر

هنگام گرفتن بک لینک حتما به سن دامنه ای که می خواهید از آن بک لینک بگیرید توجه کنید. همچنین سایت هایی که در حوزه گردشگری فعالیت می کنند دارای اعتبار بیشتری برای شما که آژانس مسافرتی هستید خواهد داشت. برای پیدا کردن سن دامنه از سایت www.whois.com استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته