تراکنش روزانه نهنگ‌های اتریوم به بالاترین سطح پنج ماه


تراکنش روزانه نهنگ‌های اتریوم به بالاترین سطح پنج ماه

به گزارش پلتفرم ردیابی نهنگ های WhaleStats، صاحبان دو کیف پول اصلی اتریوم، به تازگی 130.5 میلیارد توکن شیبااینو خریداری کرده اند. با این اوصاف، یکی از این نهنگ ها در حال حاضر بیش از 1 تریلیون SHIB در اختیار دارد.

تراکنش روزانه نهنگ‌های اتریوم به بالاترین سطح پنج ماه
همه پیش‌بینی‌ها از بازار رمزارز‌ها نزولی است، اما امروز نهنگ‌های اتریوم خرید زیادی کردند. براساس داده‌های ردیاب نهنگ‌ها امروز نهنگ‌های اتریوم بیش از ۱۰ ارز دیجیتال خریدند که بیشتر این ارز‌ها غیرمتمرکز است. با توجه به داده‌های whalestats که نهنگ‌های بزرگ دنیا را تحت نظر دارد امروز از خرید جدید بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم خبر داد. این نهنگ امروز بیش از ۱۲ آلت‌کوین خریداری کرد و ششمین ارز دیجیتالی که خرید link بود. نهنگ‌ها به طور میانگین ۱۸۶۶۹۳ دلار ارز لینک خریداری کرد.

سرمایه گذار بزرگ اتریوم BlueWhale ۰۰۷۳″ ساعاتی قبل ۷۷،۸۶۳،۸۵۶،۴۴۱ واحد SHIB را به قیمت ۱،۶۷۹،۵۲۳ دلار خریداری کرد. قبل از آن، نهنگ دیگری با نام ” Bombur” نیز ۵۲،۷۲۲،۹۶۴،۲۸۵ توکن SHIB خریده است. به این ترتیب، Bombur در حال حاضر در مجموع ۱،۰۱۸،۵۳۷،۶۲۲،۳۷۷ SHIB به ارزش ۲۱،۸۴۷،۶۳۲ دلار در اختیار دارد که در اصل ۵.۸ درصد از سبد دارایی‌های وی را تشکیل می‌دهد.

گفتنی است که بزرگترین دارایی کیف پول “BlueWhale ۰۰۷۳” رمزارز تتر (USDT) است که ۶۲.۷۷٪ دارایی‌های او را به خود اختصاص داده است. پس از آن، بزرگترین موقعیت‌های سرمایه گذاری این نهنگ به ارز‌هایی مثل USDC، LINK، MATIC و UNI تعلق دارند. MATIC و USDC به ترتیب ۱۵.۳۶% و ۱۵.۳۵% از سبد دارایی‌های وی را تشکیل می‌دهند.

همانطور که قبلاً گزارش شد، برند جهانی مد گوچی پذیرش ارز‌های رمزنگاری شده از جمله میم کوین‌ها را به عنوان ابزار پرداخت برای خرید کالا‌های خود در برخی فروشگاه‌های منتخب در آمریکای شمالی آغاز کرده است. تابستان گذشته نیز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه خانه مد مستقر در آلمان یعنی Philipp Plein پس از انعقاد قرارداد همکاری با پردازنده پرداخت رمز ارزی Coinfy، شروع به پذیرش ارز‌های دیجیتال کرد. زمستان امسال نیز جان ریچموند ایتالیایی همکاری خود را با شیبا این و آغاز کرد. این نقاط عطف بسیار مهم و علاقه صنعت مد به می‌توانند زمینه رشد هرچه بیشتر این شبکه را در آینده نزدیک فراهم کنند.

این نهنگ همچنین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز به نام SRM خریداری کرد. نهنگ‌ها به طور میانگین ۲۹۹۹۰۱ دلار از این ارز دیجیتال خریداری کردند. این روز‌ها نهنگ‌های بزرگ اتریوم به توکن‌های غیرمتمرکز علاقه زیادی پیدا کردند. یکی از این توکن‌های غیرمتمرکز YFI بود. نهنگ‌ها بیش از ۲۵ هزار دلار از این توکن خریدند.

یکی دیگر از ارز‌های غیرمتمرکز که نهنگ‌ها خریدند ONEinch بود. نهنگ‌ها مقدار زیادی از این توکن خریدند، اما مبلغ دقیقی از خرید آن‌ها مشخص نیست. هشتمین ارز دیجیتالی که نهنگ‌ها خریدند RGT بود. این توکن، توکن بومی یک استارت‌آپ است. جایگاه نهم هم به ارز دیجیتال TRIBE رسید.

بنا به داده‌های Santiment، روز چهارشنبه نهنگ‌های اتریوم در مجموع ۲۹۵۶ تراکنش، که معادل بیش از ۱ میلیون دلار شد، انجام دادند. آن روز، شلوغ‌ترین روز از نظر تراکنش‌های نهنگ‌ها طی حدود ۵ ماه اخیر به شمار می‌رود. Santiment توضیح داد که معمولا عنوان نهنگ به هر حسابی که بین ۱ میلیون دلار تا ۱۰ میلیون دلار نگهداری کند، منسوب می‌شود.

این داده‌ها در حالی به دست می‌رسند که علی‌رغم وجود افت واگیردار لونا، که به فشار بر بازار و احساسات عمومی ادامه می‌دهد، جفت معاملاتی ETH/BTC نیز به نمایش قدرت نسبی خود ادامه می‌دهد.

در روز ششم می، ETH/BTC به اوج خود در طی سه هفته رسید و بنا به تحلیل بازار از سوی Cointelegraph، این جفت معاملاتی نشان از یک شکست احتمالی دارد. شایان ذکر است که از زمان راه اندازی بیکن چین، که دسامبر ۲۰۲۰ مهاجرت اتریوم به گواه سهام را کلید زد، دومین ارز برتر بازار در برابر بیت کوین رشدی ۲۵۰ درصدی از خود نشان داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403