نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار برخورد با خبرسازان جعلی متروپل شد


نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار برخورد با خبرسازان جعلی متروپل شد

آبادان - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه تعدادی افراد با هویت معلوم با ملتهب کردن فضای مجازی کار را برای نیروهای امدادی سخت کرده اند به همین دلیل باید با آنان برخورد شود تا نیروهای امدادی با آرامش کار را پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمحمد مولوی روز پنجشنبه در نشست کمیته بحران شهرستان آبادان که با حضور اعضای کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، استاندار و مسوولان ستاد بحران وزارت کشور در سالن اجتماعات بانک تجارت برگزار شدافزود: از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی درخواست می شود با رصد این افراد جلوی التهاب آفرینی آنها را بگیرند تا نیروهای امدادی با آرامش بیشتری اقدام به کار کنند.

وی در ادامه خواستار تسریع در عملیات آوار برداری ساختمان متروپل شد و اظهار داشت:برای سرعت بخشیدن به کار فقط نیروهای امدادی باید در خط مقدم عملیات آواربرداری باشند و نیروهای خدماتی در خط دوم مستقر شوند تا تداخل کاری پیش نیاید.

مولوی گفت:عملیات تخریب سازه های باقی مانده ساختمان باید بر اساس رعایت مقررات و نظر کارشناسان و توجه به همه نکات ایمنی در منطقه انجام شود تا حادثه‌ای دیگر رخ ندهد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار استقرار نیوجرسی(موانع بتونی) در فاصله بیشتری از محل حادثه شد و گفت:برای جلوگیری از بروز حادثه نباید اجازه داد افراد غیرعملیاتی وارد محدوده آواربرداری شوند.

کمیته بحران شهرستان آبادان با حضور اعضای کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار و مسوولان ستاد بحران وزارت کشور روز پنجشنبه در سالن اجتماعات بانک تجارت برگزار شد.

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح روز پنجشنبه برای بررسی میدانی حادثه متروپل وارد آبادان شدند.

بخشی از برج ۲ قلوی متروپل آبادان دوم خرداد ماه فرو ریخت این حادثه تاکنون باعث مرگ ۱۹ نفر و مصدوم شدن ۳۷ نفر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر