11 هزار نونهال یزدی برای شرکت در همخوانی سرود سلام فرمانده ثبت‌نام کردند


11 هزار نونهال یزدی برای شرکت در همخوانی سرود سلام فرمانده ثبت‌نام کردند

یزد- ایرنا- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در استان یزد گفت: تاکنون 11 هزار نفر از نونهالان استان برای شرکت در همخوانی سرود سلام فرمانده ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم دهقان روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران استان یزد افزود: برنامه بزرگ مردمی همخوانی سرود سلام فرمانده در روز شنبه هفتم خردادماه جاری با حضور نونهالان و خانواده‌های آنان از ساعت ۱۵ با برنامه‌های متنوع و با همکاری برخی تشکل‌های مردمی در تکیه امیرچقماق یزد برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این گردهمایی مراسم در شهر یزد فراهم شده و علاوه بر مرکز استان این برنامه فرهنگی در شهرستان‌های اردکان، میبد، مهریز، مروست و بافق نیز با همکاری تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود.

دهقانی بیان کرد: در کنار برنامه اصلی این گردهمایی، اجرای چندین برنامه فرهنگی و هنری دیگر نیز برای شرکت‌کنندگان به خصوص نونهالان پیش‌بینی شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در یزد گفت: همکاری مردم به خصوص خانواده‌ها در برگزاری هرچه بهتر مراسم فرهنگی سلام فرمانده مورد انتظار است.

به گفته دهقان این برنامه مردمی است و نقش مهمی در ایجاد نشاط و ترویج ارزش‌های معنوی و انقلابی در جامعه و بین نونهالان دارد.

همخوانی سرود سلام فرمانده ساعت 15 روز شنبه هفتم خرداد ماه با مشارکت هزاران نفر از نونهالان شهرستان یزد در حسینه و میدان امیرچخماق و در کنار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا