کارت عابربانک راز سارق خانه قلهک تهران را فاش کرد !


کارت عابربانک راز سارق خانه قلهک تهران را فاش کرد !

حوادث رکنا:رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل محله قلهک و کشف اموال سرقت شده خبر داد و گفت: متهم با به جا گذاشتن کارت عابر بانک دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت منزل در محله قلهک رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 124 قلهک بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی محل سرقت کارت عابربانکی را که متعلق به مالک منزل نبوده کشف می کنند افزود: در بررسی های تخصصی و به عمل آمده مشخص شد کارت عابر بانک متعلق به سارق می باشد که در پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر می کنند.

کشف اموال سرقت شده

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل مخفیگاه متهم اموال سرقت شده منزل مال باخته به تعداد 40 قلم انواع لوازم منزل و فرش و تابلوهای قیمتی سرقتی کشف شد که متهم 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل در محله قلهک با همدستی دو نفر دیگر از دوستان خود معترف شد

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 5 میلیارد ریال اعلام کردند گفت: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید