یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری جهاد تبیین است


یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری جهاد تبیین است

حجت الاسلام اکبری گفت: امروز ما نیاز شدید به تبیین حقایق داریم و شرایط امروز جامعه ما و نسل نو و اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بحث جهاد تبیین را مطرح و تاکید فرموده اند، یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «عنایت الله اکبری»، امروز (پنج شنبه 5 خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان «قیروکارزین» که با محوریت بررسی وضعیت کانون های مساجد این شهرستان با عنوان «مسجد، هسته مقاومت» برگزار شده بود، گفت: مساجد به عنوان تاثیرگذار ترین مکان در جامعه اسلامی ما هستند که در نهاد های دینی در خصوص مسجد محوری و امامان محله تاکید بسیار ویژه ای است و امروز نقطه تاثیرگذار در جامعه ما مساجد هستند

امام جمعه شهرستان قیروکارزین خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند، می توانند این نقش را پر رنگ تر کند.

حجت الاسلام اکبری یادآور شد: امروز ما نیاز شدید به تبیین حقایق داریم و شرایط امروز جامعه ما و نسل نو و اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بحث جهاد تبیین را مطرح و تاکید فرموده اند، یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری جهاد تبیین است.

امام جمعه قیر و کارزین افزود: امروز در شرایطی هستیم که رسانه های بیگانه در هر اتفاقی بعد منفی آن را نشر می دهند به عنوان مثال سرود سلام فرمانده که تاثیر بسیار زیادی داشته و به یک سرود ملی در حال تبدیل شدن است، چقدر توسط دشمن مورد هجمه قرار گرفته است و تلاش می کنند تا بی ارزش شود.

وی تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید فعالیت های خود را براساس نیاز امروز جامعه و شبهاتی که ایجاد می شود، برنامه ریزی شود چرا که اگر به موقع به شبهات ایجاد شده پاسخ داده نشود، از سوی دشمن اقدام می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی