یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری جهاد تبیین است


یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری جهاد تبیین است

حجت الاسلام اکبری گفت: امروز ما نیاز شدید به تبیین حقایق داریم و شرایط امروز جامعه ما و نسل نو و اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بحث جهاد تبیین را مطرح و تاکید فرموده اند، یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «عنایت الله اکبری»، امروز (پنج شنبه 5 خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان «قیروکارزین» که با محوریت بررسی وضعیت کانون های مساجد این شهرستان با عنوان «مسجد، هسته مقاومت» برگزار شده بود، گفت: مساجد به عنوان تاثیرگذار ترین مکان در جامعه اسلامی ما هستند که در نهاد های دینی در خصوص مسجد محوری و امامان محله تاکید بسیار ویژه ای است و امروز نقطه تاثیرگذار در جامعه ما مساجد هستند

امام جمعه شهرستان قیروکارزین خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند، می توانند این نقش را پر رنگ تر کند.

حجت الاسلام اکبری یادآور شد: امروز ما نیاز شدید به تبیین حقایق داریم و شرایط امروز جامعه ما و نسل نو و اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بحث جهاد تبیین را مطرح و تاکید فرموده اند، یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری جهاد تبیین است.

امام جمعه قیر و کارزین افزود: امروز در شرایطی هستیم که رسانه های بیگانه در هر اتفاقی بعد منفی آن را نشر می دهند به عنوان مثال سرود سلام فرمانده که تاثیر بسیار زیادی داشته و به یک سرود ملی در حال تبدیل شدن است، چقدر توسط دشمن مورد هجمه قرار گرفته است و تلاش می کنند تا بی ارزش شود.

وی تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید فعالیت های خود را براساس نیاز امروز جامعه و شبهاتی که ایجاد می شود، برنامه ریزی شود چرا که اگر به موقع به شبهات ایجاد شده پاسخ داده نشود، از سوی دشمن اقدام می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !