معرفی بهترین هتل های کاشان


معرفی بهترین هتل های کاشان

به گزارش «دنیای سفر»، کاشان یکی از تاریخی ترین شهرهای کشور است که جاذبه های گردشگری و دیدنی های فراوانی دارد که خانه های قدیمی با معماری منحصربفرد شاخص ترین آنها هستند. برخی از این خانه های تاریخی تبدیل به هتل و اقامتگاه های سنتی شده اند که می توانند اقامتی دلنشین و به یادماندنی برای گردشگران فراهم کنند. هتل های کاشان دارای ویژگی های مخصوص به خود...

اگر شما هم قصد سفر به کاشان را دارید و به دنبال بهترین هتل های کاشان هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش «دنیای سفر»، کاشان یکی از تاریخی ترین شهرهای کشور است که جاذبه های گردشگری و دیدنی های فراوانی دارد که خانه های قدیمی با معماری منحصربفرد شاخص ترین آنها هستند. برخی از این خانه های تاریخی تبدیل به هتل و اقامتگاه های سنتی شده اند که می توانند اقامتی دلنشین و به یادماندنی برای گردشگران فراهم کنند. هتل های کاشان دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و شما می توانید هتل های مدرن، سنتی، لوکس، قیمت مناسب و ارزان را برای اقامتی راحت در سفر به این شهر دوست داشتنی انتخاب و رزرو کنید.

در کاشان خانه های تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که قدمت آنها به دوران های مختلف باز می گردد و از معماری چشم نوازی برخوردارند. برخی از این خانه ها، پس از مرمت و بازسازی و تغییر کاربری، تبدیل به هتل های سنتی لوکس و مجلل شده اند. از مهم ترین اقامتگاه های سنتی کاشان می توان موارد زیر را نام برد:

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب

اگر در بین هتل های کاشان به دنبال لوکس ترین اقامتگاه سنتی و تاریخی هستید، باید به سراغ اقامتگاه مهینستان راهب بروید. این هتل جذاب و منحصربفرد یکی از خانه های قدیمی کاشان متعلق به دوران قاجار است که در سال ۱۳۸۴ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. مهینستان راهب در طی سال های ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۲ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و تبدیل به هتلی دلنشین شد. از مهم ترین امکانات و خدمات هتل مهینستان راهب کاشان می توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، چایخانه سنتی، فروشگاه صنایع دستی، کافی شاپ و خانه داری اشاره کرد.

اقامتگاه سنتی خانه عامری ها

یکی از زیباترین خانه های تاریخی کاشان که متعلق به دوران زندیه است، خانه عامری ها است. این مجموعه خانه قدیمی و سنتی از چند خانه مجاور یکدیگر با اتاق ها، حیاط ها، سالن ها و تالارها و فضاهای مختلفی تشکیل شده که پس از مرمت و بازسازی درسال ۱۳۹۳ بخشی از آن تبدیل به یکی از بهترین هتل های کاشان شده است. اقامتگاه سنتی خانه عامری های کاشان دارای ۲۷ اتاق و سوئیت مجلل با معماری و دکوراسیون سنتی و امکانات به روز و خدمات عالی است که اقامتی تکرارنشدنی برای گردشگران رقم می زند. این هتل سنتی لوکس و باشکوه امکانات و خدماتی همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم پیشرفته اعلام و اطفا حریق، اتاق ماساژ، فروشگاه، صرافی، چایخانه سنتی، کافی شاپ، خدمات معلولین، باربری، خانه داری و … را برای مهمانان فراهم کرده است.

اقامتگاه سنتی منوچهری

یکی دیگر از بهترین هتل های سنتی کاشان که در خانه ای تاریخی با قدمت ۴۰۰ سال واقع شده، اقامتگاه سنتی منوچهری است. این هتل در سال ۱۳۹۰ پس از مرمت و بازسازی های لازم با ۹ اتاق و سوئیت لوکس و زیبا فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهر کاشان قرار گرفته و با اقامت در آن می توانید دسترسی راحتی به اماکن دیدنی و جاذبه های دیگر همچون بازار تاریخی کاشان، مدرسه و مسجد آقا بزرگ، تیمچه امین الدوله، خانه بروجردی ها، خانه عامری ها، خانه طباطبایی ها و … داشته باشید.

اقامتگاه سنتی منوچهری امکانات و خدماتی نظیر رستوران، پارکینگ، اینترنت، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، کافی شاپ، باربری، لاندری، خانه داری، فروشگاه و … را به مهمانان خود ارائه می دهد.

در کاشان علاوه بر اقامتگاه های سنتی هتل های مدرن و جدید نیز برای اقامت وجود دارند که از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردارند. این هتل ها دارای معماری جدید و مدرن بوده و مانند خانه های تاریخی فضای سنتی ندارند اما اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مهمانان خود فراهم می کنند. از بهترین هتل های مدرن و جدید کاشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل وندا

هتل ۴ ستاره وندا به عنوان یکی از بهترین هتل های کاشان در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. این هتل ۹ طبقه دارای ۴۰ واحد اقامتی شیک و تمیز، رستوران و کافی شاپ لوکس، سالن همایش و جلسات و بیزنس روم و … است. از مزایای هتل وندا کاشان می توان دسترسی آسان به مراکز مهم و جاهای دیدنی کاشان مانند بیمارستان میلاد، تپه سیلک، خانه تاریخی طباطبایی، خانه تاریخی بروجردی، خانه تاریخی عامری ها، حمام تاریخی سلطان امیراحمد، مسجد و مدرسه آقابزرگ و … را نام برد.

هتل امیرکبیر

هتل سه ستاره امیر کبیر یکی دیگر از هتل های خوب کاشان است که در سال ۱۳۵۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۶ طبقه دارای ۱۰۵ باب واحد اقامتی شیک و راحت و مجهز به امکانات و خدمات رفاهی کامل و استاندارد است. از مزیت های مهم این هتل می توان به فاصله کم تا باغ فین، موزه امیرکبیر، تپه سیلک و دیگر جاذبه ها و اماکن دیدنی کاشان اشاره نمود.

بهترین هتل های ارزان کاشان

آن دسته از گردشگرانی که به دنبال سفری اقتصادی و اقامتی ارزان هستند، هتل های قیمت مناسب کاشان بهترین گزینه محسوب می شوند. این هتل ها با توجه به امکانات و خدماتی که در اختیار مهمانان خود قرار می دهند، از هزینه کمتری برخوردار بوده و می توانند اقامتی راحت را فراهم کنند.

اقامتگاه سنتی آمیرزا

از بهترین هتل های کاشان با قیمت مناسب و ارزان می توان اقامتگاه سنتی آمیرزا را نام برد. این هتل که در خانه ای تاریخی واقع شده در سال ۱۳۹۷ با ۱۲ اتاق شیک و راحت فعالیت خود را آغاز نموده است. موقعیت جغرافیایی ویژه اقامتگاه سنتی آمیرزا و قرار گرفتن در مرکز شهر و بافت تاریخی کاشان موجب دسترسی راحت مهمانان به جاهای دیدنی کاشان و جاذبه های مختلف آن مثل خانه طباطبایی، خانه بروجردی ها، حمام سلطان امیراحمد و … شده است. این هتل ارزان کاشان با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و امکانات و خدمات مناسب پذیرای گردشگران است.

اقامتگاه سنتی سرای امیر

یکی دیگر از هتل های کاشان که در لیست هتل های ارزان و قیمت مناسب قرار می گیرد، اقامتگاه سنتی سرای امیر است. این اقامتگاه در خانه ای تاریخی با قدمت ۱۵۰ سال و متعلق به دوران قاجار واقع شده و در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. این هتل با ۸ باب اتاق که دارای امکانات و خدمات قابل قبولی هستند، میزبان گردشگران و مهمانان است و اقامتی دلنشین و اقتصادی را فراهم می کند.

این اقامتگاه فاصله کمی با اماکن گردشگری کاشان دارد و با معماری سنتی و زیبای خود حس نوستالژیک زندگی ساده دوران های گذشته را به میهمانان القا می کند. هتل سنتی سرای امیر رستوران ندارد و مهمانان برای صرف غذا می توانند به رستوران های نزدیک مراجعه کنند. از مهم ترین خدمات و امکانات این هتل می توان به اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، ترانسفر با هزنه و … اشاره کرد.

رزرو هتل های کاشان

کاشان یکی از شهرهای توریستی کشور محسوب می شود، از این رو دارای هتل ها و مراکز اقامتی متعددی است. اگر قصد سفر به کاشان و بازدید از جاذبه های گردشگری بی نظیر آن را دارید، برای رزرو هتل های کاشان و داشتن اقامتی به یادماندنی می توانید با جستجوی کلمه «رزرو هتل در کاشان» بهترین و مطمئن ترین سایت رزرو هتل را انتخاب کنید و از طریق سایت، اقامت خود را برنامه ریزی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا