10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!


10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

چشمان الهه و نگاه‌های فرهنگی متنوع هرگز اجازه نمی‌دهند که چشمان خود را از این شگفت‌انگیزترین و جذاب‌ترین زنان جهان دور کنید. نگاهی به 10 زن زیبای جهان بیندازید.

1.امیلیا کلارک

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

امیلیا کلارک به خاطر نقش دنریس تارگرین در «بازی تاج و تخت» محبوبیت زیادی دارد.پس از کارهای کوچک مختلف در تلویزیون، شکاف بزرگ کلارک در سال 2011 زمانی رخ داد که او کار دنریس تارگرین را در تنظیم موفق HBO بازی تاج و تخت انجام داد. از آن نقطه به بعد، او در برادوی ظاهر شد و در فیلم هایی مانند Solo: A Star Wars Story نقش آفرینی کرد.

2. بیانسه

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

یکی از خوانندگان موفق و شناخته شده زمان حال. حرفه ای داشته باشید که شامل بازیگری، ایجاد رکورد، سخاوت، تجارت و خوانندگی باشد. 75 میلیون مجموعه آهنگ توسط هنرمندان مستقل Beyonceas فروخته شده است. در واقع، حتی برای تعدادی از افتخارات 800، به عنوان مثال، جوایز بیلبورد، گلدن گلوب، و جوایز گرمی انتخاب شد و برنده 400 افتخار شد.

3. بلا حدید

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

بلا حدید به تنهایی یک قدرت طراحی است که با IMG تایید کرده و در باند فرودگاه Balmain، Tom Ford، Givenchy و Chanel قدم زده است. حدید به‌عنوان ماده‌ی دیور پرفیوم، یکی از باارزش‌ترین توافق‌نامه‌های این سبک را به‌خاطر برتری ابوالهول‌مانندش به‌دست آورد.

4. آدریانا لیما

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

آدریانا لیما (انگلیسی adriana lima) (زاده ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱)؛ مدل و بازیگر برزیلی است که به عنوان یکی از فرشته‌های ویکتوریا سیکرت بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۸ و یکی از معروفترین مدل‌های لوازم آرایش شناخته می‌شود. آدریانا در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های "سوپر مدل برزیل" رتبه اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های "سوپر مدل جهان" مقام دوم را کسب کرد. بعد از آن رقابت‌ها بود که با کمپانی "Elite" در نیویورک قرارداد بست.

5. مارگو رابی

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

مارگو الیز رابی (انگلیسی: Margot Elise Robbie؛[الف] زادهٔ ۲ ژوئیه ۱۹۹۰) بازیگر استرالیایی است. او چندین جایزه برنده شده و نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار، سه جایزهٔ گلدن گلوب و پنج جایزهٔ فیلم بفتا بوده‌است. مجلهٔ تایم در سال ۲۰۱۷ از او به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان یاد کرد. نام او در سال ۲۰۱۹ از سوی فوربز در رتبه‌بندی پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفت.

6. آیشواریا رای

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

آیشواریا باچان رای خود را به عنوان «ملکه بالیوود» جدید با نمایش تکان دهنده اش در نقش پارو عزیز رها شده در دوداس (2002) معرفی کرد، شاید تحسین‌شده‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فیلمی که از بالیوود بیرون آمد و اولین فیلمی بود که در بالیوود به نمایش درآمد.

7. آریانا گرانده

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

آریانا گرانده خواننده، نوازنده و سرگرم‌کننده آمریکایی است. از سال 2010 تا 2013، او نقش گربه ولنتاین را در سریال کمدی Nickelodeon Victorious بازی کرد. در سال 2013، او اولین مجموعه استودیویی خود را با نام Yours Truly ارائه داد. این مجموعه به اولین مجموعه شماره یک او در ایالات متحده تبدیل شد. دومین مجموعه استودیویی او، همه چیز من در 25 آگوست 2014 تحویل داده شد. آریانا گرانده یک خویشاوند با تجربه تری به نام فرانکی گرانده دارد. نمایش او در حملات منچستر در سال 2017 محاصره شد. در نتیجه، او نمایشی به نام One Love Manchester را برای گروه 22 قربانی اجرا کرد. او را ملکه پاپ می نامند.

8. Angelababy

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

Angelababy یک مجری، مدل، و خواننده چینی تحسین شده در هنگ کنگ است. نام اصلی او آنجلا یونگ وینگ است و نام مستعار او بیبی است. او در بسیاری از تنظیم‌های وب و در برخی از فیلم‌های چینی و هنگ‌کنگ ایفای نقش کرده است، اما برای نمایشگاهش در فیلم «Mojin-The Lost Legend» محبوبیت زیادی دارد. در اواخر، او با فیلم "مامور هیتمن 47" در هالیوود معرفی شد.

9. اسکارلت جوهانسون

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

از زمان معرفی، اسکارلت جوهانسون شاید بهترین و تحسین‌شده‌ترین مجری عصر خود بوده است. او به طور مداوم از نمایش‌های رایگان و کمدی گرفته تا بزرگترین فیلم‌های پرفروش زمان خود را به عنوان نقش مهمی در تأسیس برجسته دنیای سینمایی مارول دنبال کرده است: «انتقام‌جویان». اسکارلت جوهانسون در سنین جوانی، ظاهراً نسبت به سایر دوستانش، فیلم های مهم تری را به نمایش گذاشته است و دهه 10 را با یک یا دو مشت از دو فیلم از تحسین برانگیزترین فیلم های سال 2019، «جوجو خرگوش» و «داستان ازدواج» به پایان رساند. او همچنین این دهه را به عنوان سخاوتمندانه ترین مجری سرگرمی در هالیوود به پایان رساند.

10. میلا کونیس

10 تا از زیباترین زنان جهان | May 2022!

میلا کونیس یک مجری تلویزیونی و فیلم آمریکایی است. او بهترین ارتباط را با تصویر کردن جکی بورکهارت در کمدی کمدی که دهه 70 نشان می دهد، اشتون کوچر و تافر گریس است. یکی از برجسته‌ترین و پردرآمدترین آثار او، بیان شخصیت مگ گریفین از سریال کمدی پرانرژی آمریکایی Family Guy است.جدا از حضور در تلویزیون، کونیس علاوه بر این، یک قطعه فیلم سینمایی مانند فیلم فعالیت نئو نوآر مکس پین، رام کام دوستان با مزایا، و نمایشنامه Black Swan بوده است، که برای آن تشویق های کلی را جمع آوری کرد، انتخاب های مختلفی را دریافت کرد. و علاوه بر این موفق به دریافت جایزه مارچلو ماسترویانی برای بهترین بازیگر زن جوان شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول