لباس عجیب همسر پیمان معادی در جشنواره کن + عکس


لباس عجیب همسر پیمان معادی در جشنواره کن + عکس

همسر و دختر پیمان معادی، بازیگر 51 ساله ایرانی هم در فستیوال فیلم کن 2022 حضور داشتند. به گزارش اقتصاد آنلاین، مراسم فرش قرمز فیلم برادران لیلا در فستیوال فیلم کن 2022 برگزار شد. «برادران لیلا»، با کارگردانی سعید روستایی و بازی ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده و پیمان معادی، نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مراسم فرش قرمز فیلم برادران لیلا در فستیوال فیلم کن ۲۰۲۲ برگزار شد. «برادران لیلا»، با کارگردانی سعید روستایی و بازی ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده و پیمان معادی، نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن است.

لباس عجیب همسر پیمان معادی در جشنواره کن + عکس

پیمان معادی کارگردان,بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی متولد 9 تیرماه 1346 در نیویورک می باشد و 46 سال دارد. پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال 1970 در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. پدر و مادرش ایرانی ساکن آمریکا بودند، بعد از تولد پیمان در سن 5 سالگی اش به ایران بازگشتند.

لباس عجیب همسر پیمان معادی در جشنواره کن + عکس

ازدواج پیمان معادی

پیمان معادی متاهل می باشد و ازدواج کرده است. فرانک قوانلو نام همسر وی می باشد . این زوج دو فرزند به اسم های باران و رایان نیز داردند.

شغل دوم پیمان معادی

شغل دوم پیمان معادی :پیمان معادی بازیگر، فیلنامه نویس و کارگردان محبوب سینمای ایران، علاوه بر شغل اصلی خود در عرصه سینما، صاحب یک گالری ساعت در شهرک غرب تهران میباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام