135 سری جهیزیه به نوعروسان در پارس‌آباد اهدا شد


 135 سری جهیزیه به نوعروسان در پارس‌آباد اهدا شد

اردبیل-ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان پارس‌آباد گفت: پارسال در مجموع 135 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

به گزارش ایرنا، کرامت احبابی روز پنجشنبه در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی با اعلام این خبر اظهار کرد: سال گذشته ۱۳۵ نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد با دریافت کمک هزینه تامین جهیزیه، زندگی مشترک خود را آغاز کردند که ارزش این تعداد جهیزیه در مجموع بیش از ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: امروز هم پنج سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به نوعروسان اهدا می‌شود.

وی تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند را از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: به منظور حمایت از تولید داخل، تمامی لوازم اساسی اهدایی ساخت ایران است تا علاوه بر رفع مشکلات مددجویان، به رونق اقتصادی کشور نیز کمک شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس آباد از مردم و خیرین خواست، با کمک‌های خود این نهاد را در اجرای هرچه باشکوه‌تر طرح کوثر که با هدف تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود، این نهاد را بیش از پیش یاری کنند.

احبابی ادامه داد: کمیته امداد برای برپایی زندگی ساده، موفق و پایدار نوعروسان و فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج برگزار می‌ کند، که این امر باعث شده هیچکدام از این ازدواج ها منجر به طلاق نشود.

شهرستان ۱۷۷ هزار نفری پارس‌آباد مغان به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان واقع است.

به گزارش ایرنا، ۴۱ هزار و ۴۳۸ خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید