دستگیری سارقان حین سرقت از باغ‌های کهریزک


دستگیری سارقان حین سرقت از باغ‌های کهریزک

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق اموال باغهای کهریزک در حین سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه گفت: دیروز ماموران کلانتری ۱۷۰کهریزک حین گشت زنی های هدفمند خود با یک دستگاه خودروی پیکان وانت و ۲ سرنشین آن که در حال سرقت از باغ ها بودند، روبرو شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در اقدام سریع پلیس دستگیر شدند، عنوان کرد: پس از بازدید از خودرو سارقان، آهن آلات، کابل برق، دریل و پمپ آب کشف شد و خودرو به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳ فقره سرقت از باغات اعتراف کردند و مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: پس از اخذ شکایت از مال باختگان پایان تحقیقات و تشکیل پرونده، متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری سارق مغازه های نارمک در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خبری دیگر از دستگیری سارق ۱۹ ساله ای که از ۸ مغازه در محدوده نارمک سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: متهم که یکی از اتباع کشورهای همسایه است.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: تیم های عملیاتی کلانتری عبدالعظیم (ع) در حال گشت زنی در موقعیت درب اصلی حرم به یک جوان ۱۹ ساله اتباع مشکوک که در بررسی های انجام شده تعدادی مدارک شناسایی، کارت ملی و دست چک بنام های مختلف کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهم ابتدا با خونسردی کامل بیان داشت مدارک را از روی زمین پیدا کرده است، اضافه کرد: ماموران تجسس کلانتری با پی جویی های تخصصی و استفاده از شیوه و شگرد خاص پلیسی چاره ای بجز بازگو کردن حقیقت را نداشت، لب به سخن گشود و ضمن اقرار به سرقتی بودن اموال کشف شده به ۸ فقره سرقت مغازه به شیوه کشروی در محدوده نارمک و میدان رسالت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه با جانمایی متهم تا کنون ۵ نفر مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند، افزود: پس از اخذ شکایت شکات پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم سابقه دار که سال گذشته نیز به همین جرم دستگیر شده بود، تحویل مراجع قضایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !