آخرین تصویر فضاپیمای InSight از مریخ + عکس


آخرین تصویر فضاپیمای InSight از مریخ + عکس

به تازگی، ناسا آخرین تصویر فضاپیمای InSight از مریخ را به اشتراک گذاشت. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ناسا آخرین سلفی گرفته شده توسط کاوشگر InSight Mars را به اشتراک گذاشته است. این فضاپیما به تدریج قدرت خود را به دلیل وجود گرد و غبار بر روی آرایه خورشیدی از دست می‌دهد. پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری این کاوشگر ناسا به...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ناسا آخرین سلفی گرفته شده توسط کاوشگر InSight Mars را به اشتراک گذاشته است. این فضاپیما به تدریج قدرت خود را به دلیل وجود گرد و غبار بر روی آرایه خورشیدی از دست می‌دهد. پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری این کاوشگر ناسا به ماموریت خود ادامه دهد.گفته شده، آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا، از سال ۲۰۱۸ بر فضاپیمای بینش نظارت دارد.

به گزارش سایت digitaltrends؛ فضاپیمای بینش اولین لرزه‌سنج مریخ بود که در طول ماموریت خود، بیش از ۱۳۰۰ زلزله همچون زلزله اخیر که به عنوان بزرگ‌ترین زمین‌لرزه سیاره سرخ ثبت شده را شناسایی کرده است. دانشمندان از داده‌های جمع آوری شده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فضای داخلی سیاره سرخ استفاده کرده‌اند.

کاوشگر بینش ناسا دارای یک ایستگاه هواشناسی با فناوری پیشرفته است که دانشمندان را قادر می‌سازد تا اطلاعات بسیار دقیقی از آب و هوا در مریخ ثبت کنند.

آخرین تصویر فضاپیمای InSight از مریخ + عکس

لوری گلیز، مدیر بخش علوم سیاره‌ای ناسا، گفت که InSight درک ما را از فضای داخلی سیارات سنگی تغییر داده و زمینه را برای ماموریت‌های آینده فراهم کرده است. ما می‌توانیم آنچه را که در مورد ساختار درونی مریخ آموخته ایم اعمال کنیم. " در ویدئوی زیر می‌توانید با برخی از اکتشافات این ماموریت آشنا شوید.

آخرین تصویر فضاپیمای InSight از مریخ + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هوافضا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد