اقتدار ایران جهانیان را متحیر کرده است


اقتدار ایران جهانیان را متحیر کرده است

اردبیل - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت عباس (س) استان اردبیل گفت: به برکت خون شهدا ایران اسلامی اکنون به یکی از مقتدرترین کشورهای جهان تبدیل شده و جهانیان را متحیر کرده است.

به گزارش ایرنا ، سردار غلامحسین محمدی اصل روز پنجشنبه در آئین افتتاح ساختمان جدید رفاهی ، خدماتی بسیج سپاه ناحیه مشگین‌شهر با تجلیل از دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌ها شهدا با اشاره به اینکه همواره در طول تاریخ هر ملت و گروهی را به عقبه و پیشینه آن می شناسند، افزود: بدون شک عقبه و پیشینه نظام اسلامی ایران شهدا هستند.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه شهدا در اوج غربت، تنهایی و با دستان خالی در جنگی نابرابر، نامتقارن و ناهمگون در برابر دشمنان متجاوز تا دندان مسلح مردانه جنگیدند، اظهار کرد: شهدا ثابت کردند که می توان با توسل و توکل به خدا و اراده قوی هر ظالم و زورگوی هرچند به ظاهر بزرگ را شکست داد و پیروز شد، برای همین هر ثانیه هشت سال دفاع مقدس درس بزرگی برای همه آزاد اندیشان و آزادگان دنیا است.

وی اضافه کرد: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری‌ها و خون شهدای دوران دفاع مقدس است.

وی همچنین در زمینه ساختمان جدید رفاهی ، خدماتی بسیج سپاه مشگین‌شهر هم گفت: این ساختمان با زیربنای ۴۸۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط معاونت مهندسی سپاه استان در مدت ۱۰ماه طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: استراحتگاه سربازان، آشپزخانه صنعتی، محیط اداری، سالن غذاخوری و سایر امکانات رفاهی - خدماتی از فضاهای این مرکز است.

همچنین با حضور فرمانده سپاه استان اردبیل از رزمندگان پیشکسوت و مدافعان سلامت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر تجلیل شد.

برگزاری یادواره شهید حمید اسمعیلی ، شرکت در یادواره آبروی کوچه و افتخار محله از برنامه‌های سفر فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مشگین‌شهر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه