تست شخصیت شناسی : یک لیوان انتخاب کنید تا بگوییم چه شخصیتی دارید !


تست شخصیت شناسی : یک لیوان انتخاب کنید تا بگوییم چه شخصیتی دارید !

رکنا: هر کدام از ما در طول روز ممکن است دچار خستگی شویم. یک استکان چای داغ یا قهوه در این زمان ما را از وضعیت نجات خواهند داد. خیلی از ما نوشیدن چای در یک استکان و یا یک ماک بزرگ را می پسندیم. این تست نیز براساس نوع انتخاب شما متکی است. شما دوست دارید قهوه و یا چای خود را در کدامیک از فنجان ها یا ماک های تصویر بنوشید!؟

فنجان یا لیوانی که هر فرد هر روز نوشیدنی خود را در آن می نوشید یک وسیله کاملا شخصی است. در ادارات یا منازل، هرکسی لیوان مخصوص خود را دارد. برخی آنها را با نقاشی ها، با اشکال یا رنگ های مختلف انتخاب می کنند. برای کشف آنچه که ناخودآگاه شما در مورد وجود شخصیتی شما پنهان می کند، باید لیوانی را انتخاب کنید که تصویر آن را بیشتر دوست دارید. فنجان یا ماکی که برای اولین بار توجه شما را به خود جلب کرد، این قدرت را خواهد داشت که آنچه را که درون شما پنهان است را افشا کند.

برای انجام این تست شخصیت شناسی کافی است ابتدا چشمان خود را ببندید. سپس چشمان خود را باز کنید و اولین تصویری را که به سمت آن جذب شدید را انتخاب کنید.

تصویر اول

افرادی که اولین فنجان را در تصویر انتخاب می کنند اغلب به دلیل احساس مسئولیت پذیری قوی خود شناخته می شوند. اراده همبستگی آنها باعث می شود که بخواهند به دیگران کمک کنند بدون اینکه انتظاری در عوض آن داشته باشند. این یک ویژگی ارزشمند است که افراد کمی دارند.

تصویر دوم

تصویر از لیوان دوم عموماً توسط روح‌های آزاده و سرکش انتخاب می‌شود که از دستور دادن متنفرند. این افراد با این تیپ شخصیتی زندگی را بر اساس قوانین خود زندگی می کنند . فقط هر کاری را که می خواهد، زمانی و مکانی که می خواهد، در آن حضور خواهد داشت. این افراد بدون ترس می توانند به اشتباه خود اعتراف کنند.

تصویر سوم

اگر فنجان سوم توجه شما را به خود جلب کرد، به این معنی است که باید سعی کنید کمی استراحت کنید. از لحظه گرانبهایی که دمنوش خود را مصرف می کنید استفاده کنید تا ذهن و مغز خود را از مسئولیت های خود جدا کنید و بر روی خود تمرکز کنید. این مکث به شما این امکان را می دهد که برای هر مصیبت یا مشکلی آماده باشید.

تصویر چهارم

گزینه چهارم معمولاً توسط افراد محافظ انتخاب می شود. یعنی این افراد همواره نگران اطرافیان خود هستند. انسان فداکار و وفاداری که همواره در جهت محافظت از عزیزان خود تلاش می کنند. این شخصیت ها برای رویارویی با زندگی خود نیاز به کنترل دارند و به همین دلیل است که اغلب برای آنها دشوار است که قدرت خود را از دست بدهند. برای این افراد کنترل خود بسیار دشوار است. اگر آنها بخواهند آرام شوند، یاد بگیرند که وقتی شرایط بر آنها چیره می شود، از دیگران کمک بخواهند.

تصویر پنجم

لیوان پنجم نمایانگر تمام افراد سرد در این جهان است. آنها می دانند که چگونه احساسات خود را از تصمیمات خود جدا کنند. این مسئله در کارهای اجتماعی و مشاغل بسیار مفید است، اما در زمینه های عاشقانه کمتر معتبر است. اما این بدان معنا نیست که آنها افرادی هستند که از بودن در کنار خانواده و به اشتراک گذاشتن فعالیت های مورد علاقه خود با عزیزان خود لذت نمی برند.

لیوان ششم

اگر فنجان ششم مورد علاقه شما بود، به این معنی است که خود را فردی بسیار اجتماعی توصیف می کنید. خودانگیختگی و کاریزمای شما باعث می شود که هر جا با افراد جدیدی آشنا می شوید، به راحتی وارد روابط دوستانه شوید. لبخند و خلق و خوی خوب شما را به مسیر درست هدایت می کند، اما مراقب باشید زیاد به مردم اعتماد نکنید. همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر