گاوی در مسیر مشابه ایلاژ موریبا؟


گاوی در مسیر مشابه ایلاژ موریبا؟

رکنا ورزشی: احتمال حضور گاوی در معامله لواندوفسکی وجود دارد.

به گزارش رکنا، به نظر می‌رسد تمدید قرارداد گاوی با بارسا دچار مشکل شده است . بازیکن پیشنهادهای بهتری دارد و می‌خواهد قبل از تمدید با بارسا ابتدا آن‌ها را بررسی کند.

ایلاژ موریبا در اولین فصل در تیم اصلی بارسا اعتماد رونالد کومان را داشت و او عملکرد چشمگیری از خود به نمایش گذاشت اما بعد از آن برای تمدید با بارسا بر سر دستمزد دچار مشکل شد و در نهایت تمام کسانی که به او ایمان داشتند را از خود ناامید کرد. این در حالی است که او امروز به تیم‌های مختلف قرض داده می‌شود و گاوی هم به نظر می‌رسد در همین مسیر در حال گام برداشتن است.

همچنین به گزارش راجر توریو از موندو دپیورتیوو، بایرن مونیخ به وضعیت پابلو پائز گاویرا ستاره جوان بارسلونا توجه زیادی دارد و حتی حاضر است بند فسخ 50 میلیون یورویی او را بپردازد.

بارسلونا به رابرت لواندوفسکی علاقه‌مند است و می‌خواهد ممفیس دپای را در معامله معاوضه با لوا بگنجاند، اما بعید نیست که گاوی هافبک خوش آتیه کاتالان‌ها در معامله معاوضه قرار گیرد.

این در حالی است که بارسلونا می‌خواهد قرارداد ستاره جوان خود را تمدید کند، اما فعلأ تمدید به بن بست خورده است، زیرا باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه‌های گاوی سر پیشنهاد تمدید اختلاف دارند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی