بازداشت قاتل یک افسر پلیس


بازداشت قاتل یک افسر پلیس

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری قاتل افسر پلیس در شهرستان گلوگاه ظرف 24 ساعت خبر داد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه سال 1401 مبنی بر وقوع قتل با شلیک چند گلوله در خیابان فرمانداری شهر گلوگاه ، موضوع به صورت ویژه...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه سال 1401 مبنی بر وقوع قتل با شلیک چند گلوله در خیابان فرمانداری شهر گلوگاه ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت و کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه بررسی صحنه قتل و اعزام به محل وقوع جنایت در بررسی های اولیه دریافتند یکی از کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان اهل شهرستان گلوگاه را که در حال سپری کردن مرخصی در محل اقامت خود بوده به قتل رسانده و متواری شده است.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس های تخصصی این فرماندهی و انجام تحقیقات از خانواده مقتول در کمتر از 24 ساعت، از شناسایی مظنونان به قتل خبر داد و افزود : ماموران با هماهنگی قضائی و تشکیل تیم ویژه عملیاتی، متهم اصلی پرونده را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرزایی اظهار کرد: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به قتل با سلاح گرم جنگی (کلت) علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سردار میرزایی از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و در پایان ضمن تسلیت و ابراز همدری با خانواده این همکار مرحوم ستواندوم "وحید ناظری" که عمری را در راستای برقراری نظم و امنیت سپری کرده بود ، اعلام کرد: پیگیری ویژه قضائی و انتظامی تا تکمیل تحقیقات ادامه دارد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس